7 نكته براي افزايش فروش با استفاده از شبكه هاي اجتماعي

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

7 نكته براي افزايش فروش با استفاده از شبكه هاي اجتماعي

۷ بازديد

7 نكته براي افزايش فروش با استفاده از شبكه هاي اجتماعي

رسانه هاي اجتماعي به يك نيروي فروش براي دنياي بازاريابي تبديل شده اند و بازاريابان از آن سوء استفاده مي كنند. مطالعات اخير نشان مي دهد كه حدود 75 درصد از تصميمات خريد و فروش با ارزيابي رسانه هاي اجتماعي به روشي انجام مي شود. حتي نحوه انجام تجارت و حفظ روابط با مشتري در …

7 نكته براي افزايش فروش با استفاده از شبكه هاي اجتماعي https://hillbilly.ir/7-نكته-براي-افزايش-فروش-با-استفاده-از-شب/ https://hillbilly.ir/7-نكته-براي-افزايش-فروش-با-استفاده-از-شب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 06 Jan 2022 13:05:39 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=20748

7 نكته براي افزايش فروش با استفاده از شبكه هاي اجتماعي

رسانه هاي اجتماعي به يك نيروي فروش براي دنياي بازاريابي تبديل شده اند و بازاريابان از آن سوء استفاده مي كنند. مطالعات اخير نشان مي دهد كه حدود 75 درصد از تصميمات خريد و فروش با ارزيابي رسانه هاي اجتماعي به روشي انجام مي شود. حتي نحوه انجام تجارت و حفظ روابط با مشتري در …

7 نكته براي افزايش فروش با استفاده از شبكه هاي اجتماعي

رسانه هاي اجتماعي به يك نيروي فروش براي دنياي بازاريابي تبديل شده اند و بازاريابان از آن سوء استفاده مي كنند. مطالعات اخير نشان مي دهد كه حدود 75 درصد از تصميمات خريد و فروش با ارزيابي رسانه هاي اجتماعي به روشي انجام مي شود. حتي نحوه انجام تجارت و حفظ روابط با مشتري در چند سال اخير به لطف رسانه هاي اجتماعي به طرز چشمگيري تغيير كرده است. رويكرد سنتي به بازاريابي آنلاين و آفلاين از بازاريابي ايميلي، شبكه‌سازي، تماس‌هاي تلفني و مكالمات چهره به چهره تا تقريباً كامل بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي تكامل يافته است. اين بدان معنا نيست كه روش‌هاي بازاريابي سنتي ديگر خوب نيستند يا مورد استفاده قرار نمي‌گيرند، اما بهتر است از آنها در تركيبي از اطلاعات بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي و تلاش براي افزايش فروش در رسانه‌هاي اجتماعي استفاده كنيد.

افزايش فروش با استفاده از شبكه هاي اجتماعي

بازاريابي رسانه هاي اجتماعي يك راه ساده و در عين حال استراتژيك براي دستيابي به مخاطبان بر اساس آمار جمعيتي و در زمان مناسب از طريق منابعي است كه ممكن است به محبوب ترين كانال هاي رسانه اجتماعي مورد استفاده توسط مخاطبان محلي يا جهاني در يك زمان خاص بستگي داشته باشد. با استفاده صحيح از شبكه لينكدين، گوگل پلاس، توييتر و ساير شبكه هاي اجتماعي خود، مي توانيد به راحتي آينده را شناسايي كنيد، سپس در مورد نيازهاي مخاطبان خود، شما و چالش، بينشي كسب كنيد و سپس آن دانش را به كار ببريد. اين اطلاعات ارزشمند به شما اين امكان را مي دهد كه با آنها در مكالماتي ارتباط برقرار كنيد كه به شما اين امكان را مي دهد كه به آنها ايميل بزنيد، تماس بگيريد يا حضوري با آنها ملاقات كنيد و خدمات خود را به آنها ارائه دهيد. اين جديد نيست، اما پتانسيل رسانه هاي اجتماعي به بازاريابان كمك مي كند تا فرصت هاي فروش جديدي ايجاد كنند و همچنين روابط تجاري موجود را توسعه دهند كه آنها را به افزايش فروش از طريق رسانه هاي اجتماعي سوق مي دهد.

براي موفقيت در رسانه هاي اجتماعي، بايد قبل از اينكه به موفقيت در بازاريابي رسانه هاي اجتماعي فكر كنيد، به خوبي آماده شويد، يك استراتژي روشن را در نظر بگيريد، زمان را اختصاص دهيد و سخت كار كنيد. در زير برخي از بهترين نكاتي كه هر بازارياب بايد براي موفقيت در رسانه هاي اجتماعي رعايت كند، آورده شده است.

1. نام تجاري يا محصول/خدمت خود را توصيف كنيد

قبل از اينكه بتوانيد كاري را در رسانه هاي اجتماعي شروع كنيد، به عنوان يك فرد يا گروه ابتدا بايد برند، محصولات و خدمات خود را تعريف كنيد. منظورم اين است كه چگونه مي خواهيد به عنوان يك برند ديده شويد؟ آيا بهترين محصول را با كمترين قيمت داريد يا خدمات سريع و كارآمد را در بازار خود ارائه مي دهيد. آيا مي خواهيد مخاطبان شما را به عنوان بهترين تيم يا گروه متخصص در يك زمينه ببينند؟ همه اينها ابتدا بايد مشخص شود. با انجام اين كار، تعيين خواهيد كرد كه چگونه مي خواهيد در چشمان مخاطبان خود ديده شويد و منابع مناسب رسانه هاي اجتماعي را كه بايد استفاده كنيد، شناسايي مي كنيد.

2. نمايه خود را در رسانه هاي اجتماعي ايجاد و پر كنيد

هنگامي كه برند خود را تعريف كرديد و درك كاملي از نحوه تعامل با رسانه هاي اجتماعي در بين مخاطبان و مشتريان بالقوه خود به دست آورديد، اقدام بعدي كه بايد انجام دهيد اين است كه يك حساب كاربري جذاب در پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي ايجاد كنيد. تنها چيزي كه مي توانيد به دست آوريد. . يا فيس بوك، توييتر، پينترست، اينستاگرام و ايجاد و به روز رساني پروفايل لينكدين. وب سايت خود را به تمام سايت هاي اجتماعي ليست شده در بالا پيوند دهيد و نه صفحه شركت لينكدين خود. اطمينان حاصل كنيد كه اطلاعات قبلي در صفحاتي كه به برند شما لطمه مي زند و بين بازديدكنندگان و مشتريان احتمالي شما ايجاد اختلاف مي كند، نداريد. اين صفحات رسانه هاي اجتماعي نشان دهنده برند، محصولات و خدمات شما به طور كلي هستند و فقط بايد تميز و پر از اطلاعات مورد علاقه مشتريان باشند.

3. مخاطبان هدف خود را بشناسيد و آنها را دنبال كنيد

امروزه راه هاي زيادي براي يافتن مخاطب هدف در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد. شما به راحتي آنها را با آنچه دوست دارند، رزروهايشان، آنچه به اشتراك مي گذارند و آنچه هر روز تماشا مي كنند، مي شناسيد. راه ديگر براي يافتن مخاطبان از طريق لينكدين است. لينكدين يك ابزار عالي براي اين كار است زيرا به شما امكان مي دهد افراد را بر اساس جمعيت آنها جستجو كنيد، به عنوان مثال بر اساس عنوان، منطقه، بخش خاص، شركت، صنعت و بسياري موارد ديگر. همين كار را مي توان با توييتر انجام داد و اكنون با انتشار فيس بوك به روز شده تا مخاطب خاصي را براي افزايش تعامل هدف قرار دهد. شما همچنين مي توانيد مشتريان مناسب خود را از طريق صفحه رقيب خود بيابيد و سعي كنيد آنها را به روش هايي كه در اينجا در مورد آنها صحبت نمي كنم تنظيم كنيد. در صورت نياز به اطلاعات بيشتر در اين مورد لطفا ايميل بزنيد يا با ادمين اين مقاله تماس بگيريد.

4. شبكه هاي اجتماعي را با مخاطبان هدف خود بسازيد

هنگامي كه متوجه شديد مخاطبان هدف شما در اين شبكه هاي اجتماعي چه كساني هستند، با دعوت از آنها براي لايك كردن و اشتراك گذاري صفحه خود، شروع به ساخت شبكه خود با افرادي كه مي شناسيد كنيد. به احتمال زياد اين افراد مي‌دانند كه مي‌خواهيد به چه كسي بفروشيد و مطمئن شوند كه همه افراد از محل كار گذشته و حال خود، خانواده و دوستان خود را شامل مي‌شويد و آنها را تشويق مي‌كنيد تا پروفايل شما را با دوستان خود به اشتراك بگذارند. اين قطعا صفحه شما را به سمت جذب اعضاي جديد و ادامه رشد سوق مي دهد. براي شروع اين فرآيند از فيس بوك، توييتر، لينكدين و Google به خوبي استفاده كنيد.

5. پلتفرم هاي مورد استفاده مخاطبان خود را شناسايي كنيد

دانستن پلتفرم‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي كه در آن مخاطبان شما به طور منظم درگير هستند، به شما كمك زيادي مي‌كند تا آنها را هدف قرار دهيد و آنها را به صفحه خود در همان كانال‌هاي شبكه اجتماعي بياوريد. شما بايد درك كنيد كه مخاطبان شما بيشتر وقت خود را در كجا مي گذرانند، در مورد چالش هاي خود بحث مي كنند و اطلاعات مربوط به موضوعات مورد علاقه خود را به اشتراك مي گذارند. هنگامي كه اين دامنه ها را شناختيد، به گروه ها بپيونديد و در اين دامنه ها ثبت نام كنيد. اين احتمال وجود دارد كه در آنجا با مخاطبان هدف خود ملاقات كنيد و آنها را به طرفداران و مشتريان خود تبديل كنيد. اگر زمان بيشتري را در پلتفرم‌هاي اجتماعي كه مخاطبان شما بيشترين مصرف را دارند بگذرانيد، وضعيت بهتري خواهيد داشت. اين منجر به مشتريان بيشتر و مشتريان بالقوه مي شود كه براي هميشه آنها را حفظ خواهيد كرد.

6. افزايش فروش از طريق شبكه هاي اجتماعي

مشتريان بالقوه خود را در اين پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي بياموزيد و نظارت كنيد

برخي از ابزارها مانند Tweetdeck، Hootsuite و Google Alerts نرم افزارهايي هستند كه به خوبي طراحي شده اند كه مي توانند به شما كمك كنند در زمان واقعي آنچه را كه مشتريانتان در اينترنت در مورد آن صحبت مي كنند نظارت كنيد و بتوانيد به سرعت به آنها پاسخ دهيد. به طور مداوم اخباري را در سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، لينكدين، توييتر، گوگل پلاس و بسياري ديگر به اشتراك بگذاريد كه پيام هايي را به نيازها و خواسته هاي مخاطبان هدف شما ارسال مي كنند. گاهي اوقات حتي به‌روزرساني نمايه‌شان مي‌تواند باعث شود كه آنچه را كه نياز دارند يك بار براي هميشه مرور كنند. دانستن همه اينها به شما درك بهتري از آنچه ايجاد كنيد و چگونه آنها را بر اساس رفتار آنها در رسانه هاي اجتماعي هدف قرار دهيد، مي دهد.

7. اهداف و محتواي ارزشمندي را ارائه دهيد كه مخاطب شما را تحت تأثير قرار دهد و الهام بخشد

اكنون كه نام تجاري خود را تعريف كرده ايد، نمايه رسانه هاي اجتماعي خود را ايجاد و بهينه كرده ايد، مخاطبان هدف خود و جايي كه آنها بيشتر وقت خود را در پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي مي گذرانند، مي شناسيد، شروع به ساخت شبكه هاي اجتماعي كرده ايد و شروع به يادگيري بيشتر در مورد مخاطبان هدف خود كرده ايد، چالش بعدي اين است كه شروع به ارائه اخبار خوب در مورد محصولات، خدمات و نام تجاري خود كنيد. اين به شما كمك مي كند اعتماد به نفس ايجاد كنيد و خود را به عنوان يك متخصص در يك زمينه خاص معرفي كنيد. امروزه، شما بايد ايده‌هاي هدفمند ارزشمند را با مشتريان بالقوه خود در قالب محتواي خوب با استفاده از پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي مختلف كه استفاده مي‌كنند به اشتراك بگذاريد و همچنين مطمئن شويد كه در زمان مناسب و از طريق منبع مناسب اين محتواها براي آنها ارسال مي‌شود. .

https://hillbilly.ir/7-نكته-براي-افزايش-فروش-با-استفاده-از-شب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.