در بازاريابي با صداقت و هياهوي تبليغاتي مبارزه كنيد

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

در بازاريابي با صداقت و هياهوي تبليغاتي مبارزه كنيد

۱۱ بازديد

در بازاريابي با صداقت و هياهوي تبليغاتي مبارزه كنيد

در سال 2005 ، استيون كولبرت ، در برنامه تلويزيوني خود ، The Colbert Report ، كلمه “صداقت” را ابداع كرد. راستي عبارت است از اعتقاد يا تأييد اعتبار يك گزاره خاص بدون توجه به شواهد ، استدلال ها ، بررسي هاي فكري يا واقعيت ها ، بر اساس شهود يا برداشت برخي از افراد …

در بازاريابي با صداقت و هياهوي تبليغاتي مبارزه كنيد https://hillbilly.ir/در-بازاريابي-با-صداقت-و-هياهوي-تبليغات/ https://hillbilly.ir/در-بازاريابي-با-صداقت-و-هياهوي-تبليغات/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 25 Dec 2020 00:12:35 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing video course package https://hillbilly.ir/در-بازاريابي-با-صداقت-و-هياهوي-تبليغات/

در بازاريابي با صداقت و هياهوي تبليغاتي مبارزه كنيد

در سال 2005 ، استيون كولبرت ، در برنامه تلويزيوني خود ، The Colbert Report ، كلمه “صداقت” را ابداع كرد. راستي عبارت است از اعتقاد يا تأييد اعتبار يك گزاره خاص بدون توجه به شواهد ، استدلال ها ، بررسي هاي فكري يا واقعيت ها ، بر اساس شهود يا برداشت برخي از افراد …

در بازاريابي با صداقت و هياهوي تبليغاتي مبارزه كنيد

در سال 2005 ، استيون كولبرت ، در برنامه تلويزيوني خود ، The Colbert Report ، كلمه “صداقت” را ابداع كرد.

راستي عبارت است از اعتقاد يا تأييد اعتبار يك گزاره خاص بدون توجه به شواهد ، استدلال ها ، بررسي هاي فكري يا واقعيت ها ، بر اساس شهود يا برداشت برخي از افراد يا افراد است.

راستي مي تواند از ادعاهاي نادانانه دروغ تا تكثير يا تبليغات عمدي با هدف تأثيرگذاري بر عقايد باشد. ويكيپديا

ما مي دانيم كه صداقت در سياست فراگير است.

اما در بازاريابي نيز بيداد مي كند.

بسياري از ما معتقديم كه بازاريابي عمدتاً صادقانه است ، به هيچ وجه ، شكل يا شكلي واقعي نيست.

اگر صحبت از تبليغ محصولات و خدمات است ، اگر نه فريب كامل ، انتظار هياهو و اغراق را داشته باشيد.

به همين دليل ، بسياري از ما تقريباً از اكثر پيام هاي بازاريابي در امان مانده ايم.

ما فرض مي كنيم هر كسي در مورد تجارت ، محصول يا خدمات خود بگويد بايد نوعي صداقت باشد ، دروغي پنهان كه واقعيت هاي واقعي را پنهان كند.

بنابراين ، شما به عنوان يك متخصص آزاد كه مي خواهيد مشتري بيشتري جذب كنيد ، با يك معضل واقعي روبرو هستيد.

شما از اينكه چگونه مي توانيد ارزش خدمات حرفه اي خود را به طرز قانع كننده اي برقرار كنيد ، متعجب شده ايد زيرا بيشتر مشتريان بالقوه تقريباً درمورد هر آنچه بگوييد بدبين خواهند بود.

به همين دليل ، من متوجه شده ام كه بسياري از متخصصان آزاد كاملاً از بازاريابي خجالتي هستند.

ديگران اميدوارند كه به جنبه تاريك صداقت بروند و اميدوارند كه هياهوي امروز را افزايش دهند.

تبليغ ايميل اخير كه دريافت كردم حاوي تعدادي وعده فوق العاده بازاريابي در مورد برنامه بازاريابي اينترنتي من بود:

“شما راه اندازي يك فن آوري جديد انقلابي را مشاهده خواهيد كرد كه به شما اجازه مي دهد به عنوان يك صاحب مشاغل كوچك (صرف نظر از سطح مهارت يا سطح تجربه) … تا آنجا كه ممكن است مشتريان جديد ايجاد كنيد كه مي توانيد با آنها كنار بياييد.”

آيا باور داريد كه؟ نه ، اين صداقت و هياهوي مجسم است!

و هر كسي كه فكر مي كند احتمالاً فردي ساده لوح و ساده لوح است ، با كار كمي كه انجام مي دهد ، به دنبال معجزه است.

بنابراين چگونه مي توانيد از صداقت جلوگيري كرده و همچنان خدمات حرفه اي خود را به طور م effectivelyثر بازاريابي كنيد؟

همانطور كه مي گويند ، اين سوال ميليون دلاري است!

خوب ، نقطه مقابل صداقت صداقت است.

و بله ، اين امكان وجود دارد كه ارزش خدمات خود را با صداقت ، صداقت و صداقت منتقل كنيد.

اما براي انجام اين كار ، بايد به چند نكته توجه كنيد كه مي تواند به يك دامنه لغزنده در بازاريابي شما تبديل شود.

صداقت بينش شماره 1

درك كنيد كه احساس شما در مورد چيزي با واقعيت مربوط به چيزي متفاوت است.

“من احساس مي كنم خدمات مشاوره اي من به شدت بهره وري مشتريان من را افزايش مي دهد.”

خوب ، خوب است ، اما با چه معيار عيني اثربخشي واقعي خدمات حرفه اي شما انجام مي شود؟

در مورد انجام برخي از اندازه گيري ها ، مانند قبل و بعد از اندازه گيري ، چطور؟

وقتي شما شواهد واقعي از آنچه قبل و بعد از آن اتفاق مي افتد داشته باشيد ، اعتبار شما و اعتماد شما به خدمات افزايش مي يابد.

بهترين بازاريابي منافع و مزاياي واقعي را براساس واقعيات تعيين مي كند ، نه اميد.

صداقت بينش شماره 2

ديدن توصيفات مشتري در مورد ميزان احساس خوب بودن با كار با شخصي غير عادي نيست.

اين خوب و مطمئناً مثبت است ، اما به اندازه گزارشات مربوط به تغييرات واقعي قوي نيست.

“من در طي چهار ماه با رژيم رالف در برنامه غذايي و برنامه هاي ورزشي خود 20 پوند وزن كم كردم. او واقعاً در زمانهاي سخت از من حمايت كرد و به من كمك كرد عادتهاي مثبت جديدي را كه طي يك سال گذشته با من لمس كرده بودند ، ايجاد كنم.”

اين مطمئناً چيزي مانند اين را شكست مي دهد: “رالف يك مربي بهداشتي عالي است كه من به زندگي خود اعتماد دارم. شما قطعاً بايد همكاري با او را در نظر بگيريد.”

ما اغلب در مورد اهميت صدور گواهينامه مي شنويم. با اين حال ، بهترين كار اين است كه بر گرفتن نتايج خوب براي مشتريان خود تمركز كنيد و سپس دريافت گواهينامه ها آسان خواهد بود.

صداقت بينش شماره 3

وقتي شما هميشه در مورد خدمات خود به صورت عالي صحبت مي كنيد ، دوباره اعتبار خود را تضعيف مي كنيد.

به ياد داشته باشيد ، مردم بدبين و قابل درك هستند. بسياري از وعده هاي داده شده توسط بازاريابان نااميد كننده است.

بهتر است در واقع در مورد برخي از كاستي هاي خدمات خود صحبت كنيد تا اينكه تصويري كاملاً غير واقعي از “موفقيت بدون تلاش” ارائه دهيد.

من مي خواهم به همه مشتريان بالقوه خود بگويم كه اگر آنها آنها را بدست آورند ، كار زيادي از طرف آنها طول مي كشد تا به آنجا بروند و مشتري هاي جديدي را جذب كنند.

آنها درك مي كنند كه من واقع بين هستم و رنگها را رنگ نمي كنم.

اما باور كنيد ، من در گذشته كمتر واقع بين بوده ام و فقط براي من خيلي خوب نبود!

ما بايد جلوي هياهوي تبليغاتي را بگيريم و واقعي شويم. وقتي اين كار را انجام مي دهيم ، تمايل داريم اعتماد بيشتري به مشتريان خود جلب كنيم.

صداقت بينش شماره 4

ما در دنياي طوفاني زندگي مي كنيم.

پادكست ها از اين جهت مهم هستند كه در جلب توجه و علاقه به خدمات ما مثر هستند.

اما آيا عمق فراتر از نيش آوازي وجود دارد؟ در غير اينصورت كم عمق و غيرمادي به نظر خواهيد رسيد.

شما يك بار در يك جلسه سخنراني عمومي شركت كرده ايد كه مي خوانيد: “شما بايد 30 برابر بيشتر از آنچه در سخنراني خود مي گوييد ، بدانيد.”

اين جوهر حرفه اي سازي واقعي است: دانش عميق ، درك و تجربه در زمينه شما.

همانطور كه مي گويند: “اگر نمي توانيد آنها را با هوش تحت تأثير قرار دهيد ، آنها را با مزخرفات اشتباه بگيريد.”

اين شعار پزشك صداقت است و در نهايت هيچ نشانه خوبي براي موفقيت طولاني مدت شما نخواهد بود.

صداقت بينش شماره 5

پيام هاي بازاريابي كه هميشه تغيير مي كنند يكي از مشخصه هاي صداقت و هياهوي تبليغاتي است.

شما فكر مي كنيد ، “هك ، اگر يكي از پيام ها كار نمي كند ، من يك پيام ديگر را امتحان مي كنم تا زماني كه چيزي گير كند.” اما شما به صحت و سقم پيام اهميت زيادي نمي دهيد.

يك پيام هوشمندانه ، جذاب يا اغراق آميز ممكن است جلب توجه كند ، اما تصوير حرفه اي شما را تضعيف مي كند.

پيام شما بايد سرگرم كننده باشد و مي توان باور كرد

شما بايد مردم را به فكر بيندازيد ، به هوش آنها توهين نمي شود.

براي كار بر روي پيام هاي بازاريابي خود مقداري جدي وقت بگذاريد. براي مشتريان فعلي خود از آنها فراتر رفته و واكنش آنها را دريافت كنيد.

ديگران قبل از انجام اين كار متوجه صداقت و هياهو مي شوند.

اما اگر بگويند: “بله ، اين به ناخن شما برخورد مي كند ، مي دانيد كه در مسير درستي قرار گرفته ايد ؛ به همين دليل تصميم گرفتم با شما كار كنم.”

قطع صداقت و اعتياد به مواد مخدره را از بازاريابي خود شروع كنيد.

نه تنها با مشتري هاي خود اعتماد ايجاد مي كنيد ، بلكه همچنين جذب مشتري هاي مناسب تري را شروع مي كنيد ، مشترياني كه به دنبال يك متخصص براي صحبت كردن هستند.

در سلامتي تو ، رابرت

https://hillbilly.ir/در-بازاريابي-با-صداقت-و-هياهوي-تبليغات/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.