دستگيري يكي از گردانندگان اصلي سايت‌هاي قمار و شرط بندي با تلاش پليس بين الملل

۱۱ بازديد

با تلاش پليس بين الملل ناجا ، يكي از اپراتورهاي برجسته سايت هاي قمار و قمار كه در خارج از كشور فعاليت مي كنند ، به ايران بازگردانده شده است. به گزارش مجله آنلاين به گزارش پايگاه خبري پليس ، سردار “هادي سيلزاد” جزئيات اين خبر را به شرح زير بيان مي كند: به درخواست …

دستگيري يكي از گردانندگان اصلي سايت‌هاي قمار و شرط بندي با تلاش پليس بين الملل https://online-mag.ir/2021/03/دستگيري-يكي-از-گردانندگان-اصلي-سايت‌ه/ مجله آنلاين Wed, 10 Mar 2021 01:10:55 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/03/دستگيري-يكي-از-گردانندگان-اصلي-سايت‌ه/ با تلاش پليس بين الملل ناجا ، يكي از اپراتورهاي برجسته سايت هاي قمار و قمار كه در خارج از كشور فعاليت مي كنند ، به ايران بازگردانده شده است. به گزارش مجله آنلاين به گزارش پايگاه خبري پليس ، سردار “هادي سيلزاد” جزئيات اين خبر را به شرح زير بيان مي كند: به درخواست …

با تلاش پليس بين الملل ناجا ، يكي از اپراتورهاي برجسته سايت هاي قمار و قمار كه در خارج از كشور فعاليت مي كنند ، به ايران بازگردانده شده است.

به گزارش مجله آنلاين به گزارش پايگاه خبري پليس ، سردار “هادي سيلزاد” جزئيات اين خبر را به شرح زير بيان مي كند: به درخواست پليس بين الملل ايران ، براي “ميراد حاتم آبادي فراهاني” اخطار قرمز صادر شد كه پس از تعقيب و شناسايي ، دستگير شد. در تركيه.

رئيس پليس بين الملل ناجا به شرح زير ادامه مي دهد. “عليه اين متهم كه مجري بازيهاي قمار و قمار خارج از كشور است ، تلاشهاي موثري انجام شده است و وي در نتيجه اخطار قرمزي از سوي سازمان پليس جنايي بين المللي و اقدامات بين المللي دستگير شده است. در پايان ، تبعيد به ايران.

سردار شيرزاد گفت: موضوع شناسايي و بازداشت متهم و سرانجام بازگرداندن وي به كشور همچنان توسط اداره تحقيقات جنايي پليس به طور جدي در حال پيگيري است.

در پايان گفت: با تلاش پليس بين المللي ناجا ، متهم از تركيه و امروز به دادگستري تحويل داده شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.