گزارش يك مرگ غيرمنتظره ديگر در آمريكا بعد از تزريق واكسن مدرنا

۱۱ بازديد

رسانه هاي محلي در ايالات متحده گزارش دادند كه يك زن 39 ساله و يك جراح پلاستيك در طي چهار روز از دريافت آخرين واكسن عليه ويروس كرونا به طور غير منتظره اي درگذشت. به گزارش مجله آنلاين ، بر اساس گزارشي كه در سامانه گزارش كننده واكسن در مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري …

گزارش يك مرگ غيرمنتظره ديگر در آمريكا بعد از تزريق واكسن مدرنا https://online-mag.ir/2021/03/گزارش-يك-مرگ-غيرمنتظره-ديگر-در-آمريكا-ب/ مجله آنلاين Fri, 12 Mar 2021 13:17:03 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/03/گزارش-يك-مرگ-غيرمنتظره-ديگر-در-آمريكا-ب/ رسانه هاي محلي در ايالات متحده گزارش دادند كه يك زن 39 ساله و يك جراح پلاستيك در طي چهار روز از دريافت آخرين واكسن عليه ويروس كرونا به طور غير منتظره اي درگذشت. به گزارش مجله آنلاين ، بر اساس گزارشي كه در سامانه گزارش كننده واكسن در مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري …

رسانه هاي محلي در ايالات متحده گزارش دادند كه يك زن 39 ساله و يك جراح پلاستيك در طي چهار روز از دريافت آخرين واكسن عليه ويروس كرونا به طور غير منتظره اي درگذشت.

به گزارش مجله آنلاين ، بر اساس گزارشي كه در سامانه گزارش كننده واكسن در مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري هاي آمريكا ثبت شده است ، ساكنان يوتا به علت آسيب ناگهاني برخي از اندام هاي مهم ، عليه ويروس كرونا واكسين شدند ، وي چند روز بعد درگذشت. وي در بيمارستان درگذشت.

نيويورك پست گزارش مي دهد: آمريكايي جان خود را از دست داد.

والدين كسيدي مي گويند كه آنها تصميم به واكسيناسيون گرفته اند زيرا آنها در يك بخش جراحي پلاستيك كار مي كنند و نمي خواهند زندگي بيمار را به خطر بيندازند. وي همچنين به ساير خانواده ها پيشنهاد داد كه پس از دوز اول مشكلي پيش نيايد. آنها مي توانند واكسن را تزريق كنند.

گفته مي شود اين زن اولين تزريق خود را بدون عوارض جانبي انجام داده است ، به جز درد بازو. با اين حال ، پدرش مي گويد دخترش كمي بعد از دريافت دوز دوم خود در اول فوريه بيمار شد و از تپش قلب شديد شكايت كرد.

روز بعد ، وضعيت او كمي بهتر شد و آنها با خواهرش به خريد رفتند. اما عصر همان روز ، كسيدي دوباره بدتر شد. او دو روز آينده را در رختخواب گذراند و به والدين خود اطمينان داد كه چنين وضعيتي مايه نگراني پس از واكسيناسيون نيست. سرانجام ، او در روز سوم پس از تزريق ، صبح زود پدر خود را از خواب بيدار كرد و گفت كه نياز به بستري شدن در بخش اورژانس دارد ، بنابراين از او خواست فوراً او را به بيمارستان منتقل كند.

پس از بستري شدن در بيمارستان ، دكتر از كسيدي آزمايش خون گرفت و دريافت كه وي به شدت بيمار است و از نظر كبدي نارسايي دارد. بيمار بلافاصله به يك مركز پزشكي بزرگ منتقل شد تا آماده پيوند كبد شود. مادر و پدر بيمار داوطلب اهدا اعضاي بدن بودند ، اما وضعيت دخترش به سرعت وخيم شد و در عرض چند ساعت كليه ها و قلب وي از كار افتاد.

اين زن كه صاحب فرزند نيز شد ، ظرف 30 ساعت پس از رسيدن به بيمارستان درگذشت. كالبد شكافي از جسد وي به درخواست خانواده اش انجام شد ، اما موسسه پزشكي قانوني گفت كه وي به دليل مقررات محرمانه نمي تواند در اين باره اظهار نظري كند و جزئيات بيشتري در اين باره اعلام نشد.

توليدكنندگان و مقامات بهداشتي در ايالات متحده و اروپا همچنان ادعا مي كنند كه واكسن ها عليه ويروس كرونا ايمن هستند ، اما هنوز به طور دقيق مورد مطالعه قرار نگرفته اند ، اما مرگ و ميرهاي پس از واكسيناسيون و موارد شديد در كشورهاي مختلف. گزارش هايي از آلرژي گزارش شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.