صفحه فرود چيست (و چرا براي كسب و كار شما مهم است)
صفحه فرود صفحه وب است كه با يك هدف طراحي شده است تا از بازديدكنندگان شما پاسخ واحدي را بدست آورد. صرف نظر از هدف شما ، ايجاد يك صفحه فرود مي تواند تبديلات شما را افزايش دهد. اگر شما علاقه مند به جذب مشتركان بيشتر در ليست ايميل خود ، فروش يك محصول خاص …
صفحه فرود چيست (و چرا براي كسب و كار شما مهم است) https://hillbilly.ir/صفحه-فرود-چيست-و-چرا-براي-كسب-و-كار-شما-م/ https://hillbilly.ir/صفحه-فرود-چيست-و-چرا-براي-كسب-و-كار-شما-م/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 23 Apr 2021 21:15:03 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/صفحه-فرود-چيست-و-چرا-براي-كسب-و-كار-شما-م/
صفحه فرود چيست (و چرا براي كسب و كار شما مهم است)
صفحه فرود صفحه وب است كه با يك هدف طراحي شده است تا از بازديدكنندگان شما پاسخ واحدي را بدست آورد. صرف نظر از هدف شما ، ايجاد يك صفحه فرود مي تواند تبديلات شما را افزايش دهد. اگر شما علاقه مند به جذب مشتركان بيشتر در ليست ايميل خود ، فروش يك محصول خاص …
صفحه فرود چيست (و چرا براي كسب و كار شما مهم است)
صفحه فرود چيست (و چرا براي كسب و كار شما مهم است)
اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "صفحه فرود چيست (و چرا براي كسب و كار شما مهم است)" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد..post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}
صفحه فرود صفحه وب است كه با يك هدف طراحي شده است تا از بازديدكنندگان شما پاسخ واحدي را بدست آورد. صرف نظر از هدف شما ، ايجاد يك صفحه فرود مي تواند تبديلات شما را افزايش دهد. اگر شما علاقه مند به جذب مشتركان بيشتر در ليست ايميل خود ، فروش يك محصول خاص يا كسب اطلاعات بيشتر در مورد مشتريان خود هستيد ، صفحه فرود راهي براي انجام اين كار است. اما صفحه لندينگ دقيقاً چيست ، صفحه لندينگ چه هدفي را دنبال مي كند و چگونه كار مي كند؟ براي يافتن پاسخ اين س theالات و موارد ديگر به خواندن ادامه دهيد.
صفحه فرود چيست (و چرا براي تجارت شما مهم است):
صفحه فرود چيست؟
همانطور كه گفته شد ، صفحه فرود يك صفحه وب با يك هدف يا هدف واحد است. هدف اصلي هر صفحه فرود اين است كه بازديدكنندگان از آن صفحه نوعي اقدام را انجام دهند ، كه معمولاً ثبت نام در خبرنامه ايميل يا كالايي بخريد. بسياري از بازارياب ها همچنين هنگامي كه بازديدكنندگان پس از كليك بر روي يك تبليغ يا پيوند تبليغاتي به صفحه مقصد خود مي رسند ، از صفحات Landing استفاده مي كنند.
چندين صفحه مختلف براي فرود وجود دارد ، از جمله:
- صفحات جذب سرب
- صفحات فروش
- فشرده سازي صفحات
- صفحات چلپ چلوپ
- … و بيشتر
انواع مختلف صفحه هاي فرود را مي توان براي انواع مختلف اهداف بازاريابي استفاده كرد ، صفحات فروش براي بدست آوردن فروش بيشتر و صفحات اصلي طراحي شده براي ليست ايميل خود را افزايش دهيدصفحات چلپ چلوپ براي تبليغات نمايش و غيره
در حالي كه برخي از بازاريابان معتقدند كه هر صفحه وب مي تواند يك صفحه مقصد باشد ، ما معتقديم كه تمايز بين صفحات مقصد و ساير انواع صفحات ، به ويژه صفحه اصلي شما ، مهم است.
تفاوت صفحه فرود با صفحه اصلي چيست؟
تفاوت اصلي صفحه فرود با صفحه اصلي هدف است. صفحات اصلي به گونه اي طراحي شده اند كه در مورد مارك و تجارت شما اطلاعات بيشتري به بازديدكنندگان شما مي دهند. در حالي كه مي توانيد يك صفحه اصلي را براي تبديلات بهينه كنيد ، صفحات مقصد براي تبديل ها طراحي شده اند. صفحه اصلي بازديد كنندگان را ترغيب مي كند كليك كنند ، چيزي بخوانند و شايد به صفحه “درباره” شما نگاه كنند. صفحه فرود به يك كمپين با هدفي خاص گره خورده است – بدون هيچ گونه حواس پرتي.
صفحات فرود چگونه كار مي كنند؟
صفحات فرود به شما كمك مي كند تا حواس پرتي را از بين ببريد و بازديد كنندگان خود را بر روي پيشنهاد خود متمركز كنيد. آنچه صفحات فرود را بسيار مفيد مي كند اين است كه در نهايت افراد واقعاً در جايي ديگر مانند يك ايميل كليك كرده اند ، در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريديا تبليغات يا هر جاي ديگر وب سايت خود. اين بدان معني است كه صفحه فرود شما در مقابل بازديدكنندگاني ظاهر مي شود كه از قبل مي دانيد علاقه مند به صحبت شما هستند. اگر اينها نباشد ، در صفحه قرار نخواهند گرفت. اين معمولاً منجر به نرخ تبديل بالاتر از آنچه در صفحات ديگر وب سايت خود مشاهده مي كنيد مي شود.
چرا به صفحات فرود بيشتري نياز داريد
همانطور كه احتمالاً مي توانيد بگوييد ، صفحات فرود براي نيروگاه حياتي است استراتژي بازاريابي. به شما كمك مي كند يك تجربه بازاريابي هدفمند و سفارشي ايجاد كنيد كه بازديدكنندگان را به سمت پايين سوق دهد قيف بازاريابي هرچه تبديل بيشتري كسب كنيد. در اينجا آنچه كه صفحات فرود ارائه مي دهد و اينكه چرا شما بايد صفحه فرود خود را براي هر يك از فعاليت هاي بازاريابي خود ايجاد كنيد.
- يك تماس براي اقدام: از آنجا كه صفحات فرود تنها يك تماس براي اقدام را شامل مي شوند ، به راحتي مي توانيد با تبديل بازديدكنندگان را هدايت كنيد.
- منابع حواس پرتي را محدود كنيد: در صفحه لندينگ ، كاري جز تبديل وجود ندارد. خلاص شدن از شر ناوبري ، اطلاعات يا پيوندهاي اضافي ، توجه را به هدف خود معطوف مي كند.
- شخصي: صفحات فرود مي توانند به بازديد كنندگان شما يك تجربه كاملاً سفارشي كليك براي تبديل را ارائه دهند.
- هدف گذاري: شخصي سازي به شما امكان مي دهد مخاطبان مناسب پيشنهاد خود را دقيقاً هدف قرار دهيد.
به چند صفحه فرود نياز داريد؟
طبق تحقيقات ، وب سايت هاي داراي 10-15 صفحه مقصد در مقايسه با سايت هاي داراي كمتر از 10 صفحه فرود ، 55٪ افزايش در تبديلات مشاهده مي كنند. وب سايت هايي با بيش از 40 صفحه فرود مي توانند 500٪ افزايش داشته باشند! وقتي به فكر نشان دادن براي شخصي سازي و هدف گذاري براي صفحات فرود هستيد ، تعجب آور نيست كه تبديل بهتر عمل مي كند. توصيه مي كنيم براي هر كمپين بازاريابي يك صفحه فرود سفارشي ايجاد كنيد.
قبل از شروع به ساخت صفحه فرود
قبل از اينكه بپريد داخل و شروع به ساخت صفحه فرود كنيددر اينجا بايد نكاتي را بخاطر بسپاريد كه روند كار را آسان تر و مفيدتر مي كند:
- يك هدف مشخص كن: مي خواهيد بازديد كنندگان شما در صفحه فرود خود چه كار كنند؟
- رقباي خود را بررسي كنيد: رقبا با صفحات فرود خود چه مي كنند؟
- مخاطب مناسب را هدف قرار دهيد: مخاطبان شما براي اين نمايش چه كساني هستند و آنها چه مي خواهند؟
- تكليف بر اساس منبع: بازديد كنندگان از صفحه فرود شما از كجا آمده اند؟ چگونه مي توان انتقال از مبدا به مقصد را منسجم تر كرد؟
هنگامي كه طرح صفحه فرود خود را ايجاد كرديد ، مي توانيد از آن استفاده كنيد برنامه ايجاد صفحه فرود براي ايجاد سريع صفحه فرود خود به راحتي.
تبديل بسيار زياد عناصر صفحه فرود
اگرچه هر صفحه فرود متفاوت است ، اما هفت م componentsلفه اصلي كه هر صفحه اشتراك صفحه فرود با بازده بالا وجود دارد. بياييد نگاهي به هر يك از آنها بيندازيم.
1. پيشنهاد فروش بي نظير
پيشنهاد فروش منحصر به فرد شما در مورد اين است كه چه چيزي محصول يا خدمات شما را از رقبا متمايز مي كند و چه چيزي باعث برجسته شدن محصول و پيشنهاد شما مي شود.
2. عنوان
عنوان شما اولين چيزي است كه بازديد كنندگان از صفحه فرود شما مشاهده مي كنند. آن را مختصر و جالب نگه داريد ، مطمئن شويد كه مستقيماً به پيشنهاد فروش بي نظير خود اشاره مي كنيد. همچنين ممكن است بخواهيد يك زيرنويس اضافه كنيد تا ايده را از عنوان اصلي گسترش دهيد يا اطلاعات بيشتر عنوان و نمايش را به اشتراك بگذاريد.
3. يك نسخه جذاب
نسخه صفحه فرود شما طولاني نيست اما بايد روي پيشنهاد فروش منحصر به فرد شما متمركز باشد و تمام اطلاعات مربوطه را كه بازديد كنندگان براي تصميم گيري در مورد پيشنهاد شما نياز دارند ، منتقل كند. اين مي تواند صد كلمه يا هزار كلمه باشد. به تعداد كلمات توجه نكنيد ، فقط روي ايجاد كپي متمركز شويد كه بازديدكنندگان شما را به اقدام وا مي دارد.
4. عكس يا فيلم قهرمان
بسياري از صفحات فرود شامل يك عكس يا فيلم چشم نواز در نزديكي بالاي صفحه هستند. به اين تصاوير قهرمان گفته مي شود و در خدمت جذب بازديدكنندگان به صفحه شما و همچنين به اشتراك گذاشتن محصول با محصولات شما يا نحوه كار با بازديدكنندگان است.
5. فوايد
هنگام تهيه كپي براي صفحه فرود خود ، ذكر ويژگي ها و مزاياي محصول يا خدمات مهم است. اگر بازديدكنندگان پيشنهاد شما را بپذيرند چه چيزي دريافت مي كنند؟ زندگي آنها به محض دريافت محصول يا خدمات شما چگونه خواهد بود؟ هنگام صحبت درباره محصول يا خدمات خود ، حتماً طيف وسيعي از ويژگي ها و مزايا را در آن بگنجانيد. مطمئن نيستم تفاوت چيست؟ ويژگي ها كيفيت هستند در حالي كه مزايا مربوط به نحوه تأثير بهتر محصول يا خدمات شما بر زندگي مشتريان شما است.
6. اثبات اجتماعي
اثبات اجتماعي بر اساس اين ايده است كه مردم آنچه را كه ديگران در اطراف خود انجام مي دهند انجام خواهند داد. شما اثبات اجتماعي را به صورت مطالعات موردي ، بازبيني و توصيفات مشتري ، تاييد ، جوايز و اعتبارنامه ، محتواي توليد شده توسط كاربر و ساير اشكال مشاهده خواهيد كرد. اثبات اجتماعي م becauseثر است زيرا مردم به مردم اعتماد دارند نه به شركت ها.
7. دعوت به عمل
سرانجام ، صفحه فرود شما بايد يك فراخوان براي اقدام بسيار معني دار و خاص داشته باشد كه واقعاً بازديدكنندگان شما را به عمل ترغيب مي كند. بهترين CTA ها به بازديدكنندگان شما اين امكان را مي دهد تا بدانند دقيقاً در چه زمينه هايي قرار دارند. شما مي توانيد اين را بررسي كنيد ليست CTA ها براي كمك به شما در افزايش تبديل ها.
CTA ها معمولاً به فرم ها متصل مي شوند زيرا شركت ها قبل از محاسبه تبديل نياز به جمع آوري اطلاعات خاصي از بازديد كنندگان دارند. براي مثال ، اگر هدف صفحه فرود شما اين است كه مشتركان را در خبرنامه ايميل خود قرار دهيد ، حداقل بايد آدرس ايميل خود را از بازديد كنندگان بخواهيد. اگر هدف شما جذب بازديد كننده براي خريد است ، بايد اطلاعات لازم را براي تكميل آن جمع آوري كنيد. يك قانون خوب اين است كه فرم هاي خود را تا حد ممكن كوتاه نگه داريد تا بازديد كنندگان شما به احتمال زياد آنها را تكميل و تبديل كنند.
بيشتر از بهترين ها را بررسي كنيد نمونه هاي صفحه فرود.
چگونه صفحات فرود خود را بهبود بخشيم
هدف نهايي صفحه فرود شما متقاعد كردن بازديدكنندگان براي اقدامي است كه مي خواهيد انجام دهند. البته ، اين بدان معناست كه شما بايد مطمئن شويد كه اطلاعات درستي در صفحه فرود خود داريد تا مخاطبان شما پيشنهاد شما را به خوبي درك كنند تا از آن بهره مند شوند.
اگرچه آنها صفحاتي ساده با يك هدف هستند ، اما موارد زيادي در ايجاد يك صفحه فرود با كيفيت براي تبديل وجود دارد. بعد از اينكه به س questionsالات بخش قبلي پاسخ داديد ، نوبت به ايجاد و بهبود صفحه فرود مي رسد. ما توصيه مي كنيم هنگام ساختن صفحات فرود خود ، به اين تكنيك هاي بهينه سازي نگاه كنيد تا وقتي مي فهميد اين كار آسان تر از بهينه سازي آن است ، در بازنويسي صفحه فرود گير نكنيد.
- براي درگير كردن مخاطبان خود يك عنوان عالي بنويسيد
- از يك CTA استفاده كنيد كه به مخاطب شما مي گويد شما مي خواهيد چه كاري انجام دهد
- شامل عكس ها يا فيلم هاي جذاب بصري باشيد كه توجه بازديد كنندگان شما را به خود جلب كرده و آنها را مشغول مي كند
- از گواهينامه هاي اجتماعي در قالب گواهي نامه ها ، بازبيني ها ، محتواي توليد شده توسط كاربر و غيره استفاده كنيد تا به بازديدكنندگان خود نشان دهيد كه افراد ديگر آنها را به پيشنهاد شما علاقه مند هستند.
- شامل موارد مختلف گزينه هاي پرداخت تا اصطكاك بازديد كنندگان شما كاهش يابد
- صفحه خود را تست كنيد تا مطمئن شويد عنوان ، تصاوير ، فيلم ها ، رونوشت ها و CTA مطابق نياز شما كار مي كنند
چگونه خطاهاي معمول صفحه فرود را برطرف كنيم
صفحات Landing در صنايع و اهداف مختلف متفاوت است ، اما باز هم اشتباهات رايجي كه بازاريابان هنگام ساخت صفحه هاي Landing خود مرتكب مي شوند وجود دارد. در اين بخش ، ما سه خطاي رايج صفحه فرود و نحوه رفع آنها را شرح خواهيم داد.
فرم هاي طولاني
اين صفحه فرود شامل قسمتهاي زيادي از فرم است. ما توصيه مي كنيم اين فرم را به فرم چند مرحله اي تقسيم كنيد و يك نوار پيشرفت نيز در آن بگنجانيد تا كاربران بدانند كه چه مدت براي پر كردن آن صرف مي كنند. طبق تحقيقات انجام شده توسط Venture Harbour ، مدل هاي چند مرحله اي مي توانند منجر به تبديل 300٪ بيشتر شوند. در صورت امكان ، قسمتهاي فرم را به بيش از 5 مورد محدود كنيد يا فرم را به فرم چند مرحله اي تقسيم كنيد.
دعوت به عمل خود را دفن كنيد
برخي از بازاريابان فراخوان خود را در پايين صفحه اصلي خود قرار داده اند تا بازديدكنندگان قبل از رسيدن به آن محل را ترك كنند. ما به شما توصيه مي كنيم فرم هاي مربوط به تماس و عمل را بالاتر از صفحه قرار دهيد. اگر صفحه شما در سمت طولاني تر است ، ممكن است منطقي باشد كه CTA خود را تكرار كرده و بعداً در صفحه در مكان هاي مختلف فرم دهيد.
از جمله بيش از يك CTA
در اينجا ، مي بينيد كه صفحه فرود شامل CTA اصلي (“بارگيري كتاب الكترونيكي اكنون!”) و همچنين CTA براي مشترك شدن در وبلاگ شركت است. علاوه بر اين ، وجود دارد نمادهاي شبكه هاي اجتماعي بازديدكنندگان مي توانند بدون اقدام لازم در صفحه ، آن را دنبال كنند. ما به شما توصيه مي كنيم كه به يك تماس براي اقدام در صفحه مقصد خود پايبند باشيد و هرگونه اقدام براي اقدام اضافي را در صفحه تأييد يا در يك ايميل پيگيري قرار دهيد.
بسته بندي
صفحه فرود شما قصد دارد يك اقدام خاص را از بازديد كنندگان خود ايجاد كند. بهتر است به عنوان بخشي از يك كمپين بازاريابي با هدف تبديل استفاده شود. در حالي كه مي توانيد استفاده كنيد ابزارهاي جستجوگرها براي بهبود صفحات فرود خود براي جستجو ، تمركز روي تبديل ها مفيد است. هرچه را انتخاب كنيد ، با استفاده از تاكتيك هاي موجود در اين مقاله ، يك شروع عالي خواهيد بود!