4 روش آسان براي دريافت مراجعه بيشتر بدون احساس پرخاشگري

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

4 روش آسان براي دريافت مراجعه بيشتر بدون احساس پرخاشگري

۵ بازديد

4 روش آسان براي دريافت مراجعه بيشتر بدون احساس پرخاشگري

مثالهاي غير فرصت طلبانه از نحوه استفاده دهان به دهان براي رشد تجارت خود دهان به دهان كار مي كند. در حقيقت ، مراجعه اغلب يكي از اصلي ترين عواملي است كه باعث مي شود شخصي براي شما كار كند. براي ما ، ما حدود 90-95٪ از مشاغل جديد حاصل از مراجعه را تشكيل مي …

4 روش آسان براي دريافت مراجعه بيشتر بدون احساس پرخاشگري https://hillbilly.ir/4-روش-آسان-براي-دريافت-مراجعه-بيشتر-بدون/ https://hillbilly.ir/4-روش-آسان-براي-دريافت-مراجعه-بيشتر-بدون/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 21 May 2021 10:28:47 0000 طراحي و سئو وب سايت web x marketing https://hillbilly.ir/4-روش-آسان-براي-دريافت-مراجعه-بيشتر-بدون/

4 روش آسان براي دريافت مراجعه بيشتر بدون احساس پرخاشگري

مثالهاي غير فرصت طلبانه از نحوه استفاده دهان به دهان براي رشد تجارت خود دهان به دهان كار مي كند. در حقيقت ، مراجعه اغلب يكي از اصلي ترين عواملي است كه باعث مي شود شخصي براي شما كار كند. براي ما ، ما حدود 90-95٪ از مشاغل جديد حاصل از مراجعه را تشكيل مي …

4 روش آسان براي دريافت مراجعه بيشتر بدون احساس پرخاشگري

مثالهاي غير فرصت طلبانه از نحوه استفاده دهان به دهان براي رشد تجارت خود

دهان به دهان كار مي كند.

در حقيقت ، مراجعه اغلب يكي از اصلي ترين عواملي است كه باعث مي شود شخصي براي شما كار كند. براي ما ، ما حدود 90-95٪ از مشاغل جديد حاصل از مراجعه را تشكيل مي دهيم.

چند بار مي بينيد كسي در شبكه هاي اجتماعي درخواست توصيه مي كند؟ وقتي كسي به يك حرفه اي احتياج دارد ، از هر 10 بار 9 بار از شبكه خود مي پرسند چه كسي مي داند چه كاري را دنبال مي كند انجام مي دهد.

بنابراين داشتن يك برنامه بازاريابي ارجاع به شما كمك مي كند تا طرفداران مودب در مورد شما به ديگران بگويند.

با اين حال ، در حالي كه ما از اهميت درخواست براي ارجاع مي دانيم ، اما وقتي صحبت از آن مي شود ، بخش طلبكار مي تواند احساس خجالت و حتي پرخاشگري كند.

اما وقتي به ارزش آنچه ارائه مي دهيد ايمان داشته باشيد ، مي توانيد از اينكه ديگران در مورد شما به دنيا بگويند احساس خوبي داشته باشيد. وقتي ذهنيت مناسب و روند اثبات شده اي داريد ، مراجعه به سايت آسان است.

در اينجا 4 روش براي دريافت مراجعه بيشتر وجود دارد كه احساس نااميدي نمي كنند با مثالهايي كه مي توانيد در حال حاضر استفاده كنيد:

1. انتظار براي مراجعه را انتخاب كنيد

قبل از شروع كار با مشتري جديد ، مي توانيد از آنها بخواهيد كه شما را به عنوان شخصي كه برايش تجارت مي فرستد ، تصور كنند. اين مي تواند چيزي شبيه به اين باشد:

“من از كار با شما خوشحالم. وقتي پروژه ما كامل شد ، من مي دانم كه شما از كارهايي كه با هم انجام داده ايم خوشحال خواهيد شد. اگر از كار ما راضي هستيد ، آيا مايل هستيد با ما به اشتراك بگذاريد؟ ارجاعات شما چگونه ما هستند رشد تجارت. “

شما همچنين مي توانيد انگيزه اي را كه براي افرادي كه منجر به فروش مي شوند ارائه دهيد. به عنوان مثال ، ما براي هر وب سايت ، سئو يا كار بازاريابي 100 دلار به عنوان راه خود براي گفتن “متشكرم” مي دهيم. (براي جزئيات بيشتر در مورد اين موضوع به شماره 4 زير مراجعه كنيد.)

2. يك مقدمه فرضي بخواهيد

يك راه واقعاً عالي براي دريافت مراجعات اين است كه از يك معرفي تجاري مجازي با مشتري احتمالي بخواهيد. در اينجا نحوه ارسال ايميل مانند اين آمده است:

موضوع: هنري و مايك – مقدمه اي فرضي از (نام شما)

سلام مارك،

من سه ماه با مايك بوده ام و او در به روزرساني دفتر ما كار بسيار خوبي انجام داده است. من مي دانم كه شما به دنبال يك حسابدار واجد شرايط هستيد ، بنابراين فكر كردم كه هر دو شما را جمع مي كنم.

مايك ، هنري را از شركت A ملاقات كرد. من پنج سال است كه او را مي شناسم و او در صنعت واقعا براي خود نامي ساخته است. در حلقه من واقعاً ارزشمند بود. وي اشاره كرد كه به يك حسابدار خوب احتياج دارد و فكر مي كنم بتوانيد كمك كنيد.

هنري ، مايك را از شركت B. ملاقات كنيد و من و مايك به گذشته نگاه مي كنيم. او از نظر حسابداري يك ستاره راك واقعي است. اين اطمينان حاصل مي كند كه كتاب هاي ما هميشه متعادل هستند.

در اينجا هر دو اطلاعات تماس شما وجود دارد. اكنون متصل شويد و ارتباط برقرار كنيد!

هنري: 555-555-5555 henry@gmail.com companywebsite.com

مايك: 444-444-4444 mike@gmail.com mikecompanywebsite.com

3. از مشتريان خوشحال بپرسيد

بهترين زمان براي درخواست ارجاع از مشتري درست پس از پايان كار با مشتري است. آنها مشتاق نتايج شما هستند و آماده ارائه ستايش شما به جهان هستند.

در اينجا مثالي از اين سوال آورده شده است:

خط موضوع: FIRSTNAME ، س Quickال سريع.

من بسيار خوشحالم كه شما از محصول يا خدمات ما راضي هستيد. من دوست دارم به افرادي مثل شما كمك كنم تا بدانم شما از نتايج به دست آمده براي روز من هيجان زده هستيد. در واقع ، به همين دليل بود كه اميدوارم از شما يك لطف بخواهم …

هدف من كمك به بسياري از افراد مانند شما است. بنابراين من فكر مي كردم آيا افراد ديگري را مي شناسيد كه بتوانند از كمك من استفاده كنند؟ آيا دوست داريد يك يادداشت كوتاه براي آنها ارسال كنيد كه حاوي چند كلمه خوب است و از آنها مي خواهد كه با من تماس بگيرند؟

با قدرداني.

4. هديه اي را براي مراجعه ارائه دهيد

ارجاع دادن به وقت و انرژي نياز دارد. وقتي اين ارزش را براي وقت خود بگذاريد ، مردم بيشتر وقت مي گذارند تا اين كار را بكنند.

به عنوان گواهي قدرداني از زحمات آنها ، اگر كسي شما را به استخدام خود معرفي كند ، به او يك كارت هديه ، هزينه ارجاع ، تخفيف يا هديه ديگري بدهيد.

شما مي توانيد يك صفحه ارجاع در وب سايت خود ايجاد كنيد. براي ارسال به مشتريان و مخاطبين خود ايميل ارسال كنيد. از افراد گروه هاي فيس بوك خود بپرسيد به فروشندگان اطلاع دهيد كه شما براي معرفي افراد پاداش مي دهيد. حتي در پشت كارت ويزيت خود تيزر بگذاريد تا ديگران از اين موضوع مطلع شوند.

در اينجا چند نمونه از متن براي استفاده آورده شده است:

دريافت X مراجعه به دوستان و خانواده: دوست دارم به شما هديه دهم [insert your referral gift here] در نهايت همه من را استخدام مي كنند. اين فقط اندكي نشانه قدرداني است زيرا ارجاع راهي است كه ما در آن تجارت خود را توسعه مي دهيم. متشكرم كه درباره ما فكر كرديد! “

اميدوارم اين مثالهاي سريع و آسان به شما الهام بخشيده باشند. مراجعه به مراتب مقرون به صرفه ترين راه براي ايجاد تجارت شما است.

درخواست ارجاع ارجاع مي تواند راهي براي رشد نامحدود باشد. در اينجا آرزو مي كنم كه مراجعه هاي بي پايان داشته باشيد!

https://hillbilly.ir/4-روش-آسان-براي-دريافت-مراجعه-بيشتر-بدون/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.