چه نوع محتوايي امروز در موتورهاي جستجو بهترين است؟

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

چه نوع محتوايي امروز در موتورهاي جستجو بهترين است؟

۳ بازديد

چه نوع محتوايي امروز در موتورهاي جستجو بهترين است؟

هر صاحب وب سايت مي خواهد سايتش خيلي بالاتر از Google ، Yahoo و Bing باشد. بهينه سازي موتور جستجو (SEO) در واقع كارهايي است كه مي توانيد در وب سايت خود براي بالا بردن رتبه بندي موتور جستجو خود انجام دهيد. اگر مي خواهيد وب سايت شما در بالا يا نزديك بالاي نتايج جستجو …

چه نوع محتوايي امروز در موتورهاي جستجو بهترين است؟ https://hillbilly.ir/چه-نوع-محتوايي-امروز-در-موتورهاي-جستجو/ https://hillbilly.ir/چه-نوع-محتوايي-امروز-در-موتورهاي-جستجو/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 29 May 2021 21:08:02 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing yahoo https://hillbilly.ir/چه-نوع-محتوايي-امروز-در-موتورهاي-جستجو/

چه نوع محتوايي امروز در موتورهاي جستجو بهترين است؟

هر صاحب وب سايت مي خواهد سايتش خيلي بالاتر از Google ، Yahoo و Bing باشد. بهينه سازي موتور جستجو (SEO) در واقع كارهايي است كه مي توانيد در وب سايت خود براي بالا بردن رتبه بندي موتور جستجو خود انجام دهيد. اگر مي خواهيد وب سايت شما در بالا يا نزديك بالاي نتايج جستجو …

چه نوع محتوايي امروز در موتورهاي جستجو بهترين است؟

هر صاحب وب سايت مي خواهد سايتش خيلي بالاتر از Google ، Yahoo و Bing باشد. بهينه سازي موتور جستجو (SEO) در واقع كارهايي است كه مي توانيد در وب سايت خود براي بالا بردن رتبه بندي موتور جستجو خود انجام دهيد.

اگر مي خواهيد وب سايت شما در بالا يا نزديك بالاي نتايج جستجو ظاهر شود ، بايد كارهاي خاصي را انجام دهيد كه موتورهاي جستجو را خوشحال مي كند. هنگامي كه شما در مورد موضوع كسب و كار خود به اينترنت مي گوييد ، موتورهاي جستجو بازديدكنندگان را به وب سايت شما هدايت مي كنند كه فكر مي كنند از آنچه شما ارائه مي دهيد بهره مند مي شوند.

چه نوع محتوايي در رتبه ها بهتر است؟

از هر متخصص سئو بپرسيد كه امروزه چه نوع محتوايي در موتورهاي جستجو بهترين رتبه را دارد و پاسخ هميشه يكسان خواهد بود. Google يك چيز مي خواهد ، و آن محتواي با كيفيت است.

گوگل مي خواهد بهترين نتيجه ممكن را در اختيار كاربران خود قرار دهد ، دو نكته اصلي وجود دارد كه آنها براي تعيين كيفيت خوب محتوا بررسي مي كنند.

1. مشاركت

محتواي شما چقدر جالب است؟ آيا مردم واقعاً كل مقاله را مي خوانند يا اينكه لحظه مشاهده آن دكمه برگشت را مي زنند؟ Google نحوه تعامل را اندازه گيري مي كند. آنها مي خواهند بدانند كه مردم مدت زماني است كه مطالب شما را مي خوانند. اگر آنها چندين دقيقه در خانه بمانند ، مي دانند كه شما ارزش ارائه مي دهيد.

به اين نرخ پرش شما گفته مي شود. نرخ برگشت پايين مي تواند به رتبه بندي كمك كند. اگر كاربران بار ديگر به صورت عمومي كليك كنند و وب سايت شما مرتباً نرخ پرش بالايي داشته باشد ، اين ممكن است بر رتبه بندي وب سايت شما تأثير بگذارد.

2. بك لينك

دومين چيزي كه گوگل ، ياهو ، بينگ و … به دنبال آن هستند ، همبستگي رفتار است. موتورهاي جستجو مي دانند كه افراد به محتوايي كه ارزش آن را مي دانند پيوند مي دهند. محتوايي كه مفيد يا جالب در نظر گرفته شود اغلب توسط كاربران به اشتراك گذاشته مي شود. محتوايي كه بي ارزش قلمداد مي شود به اشتراك گذاشته نمي شود.

نوشتن محتوا براي كاربران ، نه موتورهاي جستجو

اگر فقط محتواي وب سايت خود را براي رتبه بندي بالا توليد مي كنيد ، مي توانيد محتواي خود را با كلمات كليدي زيادي پر كنيد. سپس اين براي چشم انسان غير قابل خواندن مي شود. اين تكنيك هاي فريبنده سئو به ندرت كارساز هستند و حتي اگر م workثر واقع شوند ، نتيجه فقط كوتاه مدت خواهد بود. موتورهاي جستجو با بي توجهي به وب سايت شما ، اين مورد را كشف خواهند كرد.

محتواي مفيد منجر به كاربران خوشحال و نرخ پرش پايين ، اتصال كاربران خوشحال و به اشتراك گذاري مطالب مي شود كه منجر به ترافيك بيشتر و در نتيجه رتبه بندي بهتر گوگل مي شود.

https://hillbilly.ir/چه-نوع-محتوايي-امروز-در-موتورهاي-جستجو/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.