استراتژي ها و مارك هاي رسانه هاي اجتماعي – مارك خيانت چيست و چرا مهم است؟

۷ بازديد

استراتژي ها و مارك هاي رسانه هاي اجتماعي – مارك خيانت چيست و چرا مهم است؟

در شبكه هاي اجتماعي ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي بايد خودنمايي كند. وقتي اين كار انجام شد ، يك برند قدرتمند ساخته مي شود. مارك هاي تكراري مشترياني هستند كه با نام تجاري خاص خود برند ايجاد مي كنند. اين مهم براي ساختن يك برند قدرتمند مهم است. يكي از اصول اساسي بازاريابي اجتماعي ، …

استراتژي ها و مارك هاي رسانه هاي اجتماعي – مارك خيانت چيست و چرا مهم است؟ https://hillbilly.ir/استراتژي-ها-و-مارك-هاي-رسانه-هاي-اجتماع/ https://hillbilly.ir/استراتژي-ها-و-مارك-هاي-رسانه-هاي-اجتماع/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 18 Jun 2021 01:58:01 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing https://hillbilly.ir/استراتژي-ها-و-مارك-هاي-رسانه-هاي-اجتماع/

استراتژي ها و مارك هاي رسانه هاي اجتماعي – مارك خيانت چيست و چرا مهم است؟

در شبكه هاي اجتماعي ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي بايد خودنمايي كند. وقتي اين كار انجام شد ، يك برند قدرتمند ساخته مي شود. مارك هاي تكراري مشترياني هستند كه با نام تجاري خاص خود برند ايجاد مي كنند. اين مهم براي ساختن يك برند قدرتمند مهم است. يكي از اصول اساسي بازاريابي اجتماعي ، …

استراتژي ها و مارك هاي رسانه هاي اجتماعي – مارك خيانت چيست و چرا مهم است؟

در شبكه هاي اجتماعي ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي بايد خودنمايي كند. وقتي اين كار انجام شد ، يك برند قدرتمند ساخته مي شود. مارك هاي تكراري مشترياني هستند كه با نام تجاري خاص خود برند ايجاد مي كنند. اين مهم براي ساختن يك برند قدرتمند مهم است. يكي از اصول اساسي بازاريابي اجتماعي ، جلب مشتري و نام تجاري در هر رابطه است. يك آمار عالي بازاريابي اين است كه 97٪ از كل خريدهاي مارك از مشاوره يك دوست حاصل مي شود. 10٪ از كل خريدها براي رسانه هاي سنتي و قديمي انجام مي شود. داشتن دوستان و داشتن “دوستان” براي توصيه محصولات ما يك مهارت عالي در بازاريابي است. اكنون زمان زيادي را صرف ايجاد نام هاي تجاري مي كنيم كه “دوستي” با مشتري ايجاد مي كند. در تحقيقاتم ، پيشرفتهاي جالبي داشته ام. اين پيشرفت همان چيزي است كه من آن را مارك چرخان مي نامم. اين زماني است كه مشتري با برند ارتباط برقرار مي كند. سپس نام تجاري ارتباط ويژه اي با مشتري دارد كه وجود مارك را تأييد مي كند. موردي در زمينه جمع آوري كمك در دانشگاه وجود دارد. آنها موفقيت كمي در جمع آوري پول براي دانشگاه براي گرفتن بورسيه ديده اند. مديران اين گروه از سرمايه گذاران ايده اي داشتند. در اين تلاش گروهي ، او يك جلسه كلاس 5 دقيقه اي با دانشجويان بورسيه ترتيب داد. اينها دانش آموزاني هستند كه بدون تلاش براي جمع آوري كمكهاي مالي توسط اين گروهها هرگز نمي توانستند وارد مدرسه شوند. اينها كودكاني هستند كه روده آنها “قانع كننده” است. اينها بچه هاي طبقه متوسط ​​هستند. آنها والديني سخت كوش دارند كه بدون تلاش اين گروه نمي توانند هزينه فرزندان خود را براي دانشگاه بپردازند. اين صرافي ها بازي را براي اين گروه جمع آوري كمك مالي تغيير مي دهد. اين گفتگو كار آنها را گرفت – – مارك —. اين دانشجويان با پشتيباني مالي مارك هايي را ايجاد كردند. آنها نام دارند ، چهره دارند و اكنون در مقايسه با دانشجويان ساير دانشگاه ها در آنجا هستند. اين بحث تفاوت ، مكان و مارك تجاري شديدي ايجاد كرده است. اين بحث يك مارك معكوس ايجاد كرده است. دانش آموزان يك مارك منحصر به فرد ايجاد كردند و آن را بر اساس مارك خود ساختند. كاربران نهايي يك مارك تجاري با اين نام تجاري ايجاد كرده اند. در اين گروه خاص جمع آوري كمك مالي ، پس از مصاحبه با دانشجويان ، نتايج هفتگي جمع آوري كمك مالي 400٪ افزايش يافته است. اين بدان دليل است كه دانشجويان امروز ماركي هستند كه در ذهن جمع كنندگان سرمايه نوشته شده است. اين مارك منحصر به فرد است. سه چيز باعث ايجاد يك مارك معكوس مي شود. مشتري ها حس تجاري ايجاد مي كنند. كارمندان شخصاً مي بينند كه كار آنها به نفع ديگران است. دو علامت بالا عشق ايجاد مي كند. كارمندان از نظر كارفرماي نهايي احساس ارزش مي كنند. در حالي كه كارمندان مي دانند كه مشاركت آنها خود مشهود است ، اما قدرداني كاربر نهايي يادآوري قدرتمندي در مورد ارزش بهبود كيفيت و نوآوري مداوم است. آنها چهار مارك معكوس ايجاد مي كنند. كارمندان درك عميق تري از مشكلات و نيازهاي كاربران نهايي دارند و بنابراين بيشتر به كمك به آنها متعهد هستند. محققان دريافته اند كه وقتي تيم هاي تبليغاتي محصول با مشتري تعامل داشته باشند ، احتمالاً پيشنهادات بيشتري از حد انتظار در فروش و سهم بازار ارائه مي دهند.دين همبلتون dnhambleton@gmail.com
.

https://hillbilly.ir/استراتژي-ها-و-مارك-هاي-رسانه-هاي-اجتماع/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.