هوش مصنوعي در Salesforce

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

هوش مصنوعي در Salesforce

۵ بازديد

هوش مصنوعي در Salesforce

به گفته جان مك كارتي ، پدر هوش هنري ، هوش “علم و طراحي ماشين هاي هوشمند ، به ويژه برنامه هاي رايانه اي هوشمند” است. هوش مصنوعي روشي براي هوشمند سازي يك ربات يا نرم افزار است ، دقيقاً مانند تفكر يك انسان باهوش. . هوش مصنوعي (AI) ايده داشتن دستگاهي است كه “مانند …

هوش مصنوعي در Salesforce https://hillbilly.ir/هوش-مصنوعي-در-salesforce/ https://hillbilly.ir/هوش-مصنوعي-در-salesforce/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 22 Jun 2021 21:16:30 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing quarterly https://hillbilly.ir/هوش-مصنوعي-در-salesforce/

هوش مصنوعي در Salesforce

به گفته جان مك كارتي ، پدر هوش هنري ، هوش “علم و طراحي ماشين هاي هوشمند ، به ويژه برنامه هاي رايانه اي هوشمند” است. هوش مصنوعي روشي براي هوشمند سازي يك ربات يا نرم افزار است ، دقيقاً مانند تفكر يك انسان باهوش. . هوش مصنوعي (AI) ايده داشتن دستگاهي است كه “مانند …

هوش مصنوعي در Salesforce

به گفته جان مك كارتي ، پدر هوش هنري ، هوش “علم و طراحي ماشين هاي هوشمند ، به ويژه برنامه هاي رايانه اي هوشمند” است. هوش مصنوعي روشي براي هوشمند سازي يك ربات يا نرم افزار است ، دقيقاً مانند تفكر يك انسان باهوش. . هوش مصنوعي (AI) ايده داشتن دستگاهي است كه “مانند يك انسان فكر مي كند”. هوش تأثير بسزايي در زندگي شما داشته است. چه آن را بدانيد و چه ندانيد ، اين سبك زندگي شما را تحت تأثير قرار داده و مي تواند در سال هاي آينده رشد خوبي داشته باشد. در اينجا چند نمونه از هوش مصنوعي آورده شده است كه قبلاً در زندگي روزمره خود استفاده مي كنيد: دستيار شخصي سيري – يك دستيار شخصي ديجيتال براي سيستم عامل هاي مختلف (ويندوز ، اندرويد و iOS) هر زمان كه درخواست صوتي داريد به اين موارد اضافه كنيد • وسايل نقليه هوشمند – اتومبيل هاي Google Pors & Tesla «خلبان» دو نمونه از هوشمندي هستند • پيشنهاد يا پيش بيني – خرده فروشي هايي مانند آمازون ، بليط براي شما پيشنهاد مي دهند ، بليط مي فرستند ، تخفيف مي گذارند ، تبليغات هدفمند را بر اساس قبلي انجام مي دهند خريدهايي كه توسط الگوريتم پيش بيني شده است • نكات مربوط به موسيقي و ويدئو – موسيقي و فيلم هاي Pandora و Netflix پيشنهادات را بر اساس علايق و قضاوت قبلي خود ارائه دهيد. ساير نمونه هاي ساده تأثير AI در زندگي روزمره ما عبارتند از: – فيس بوك نمايه اي را ارائه مي دهد كه از طريق تشخيص چهره به آن دسترسي دارد.
– آمازون محصولات را از طريق الگوريتم هاي يادگيري ماشين ارائه مي دهد.
– بهترين مسيرهاي Waze (GPS و برنامه نقشه) ، با لمس يك دكمه.
مارك بنيوف مي گويد ، Spotify موسيقي مورد علاقه من را مي داند و او يك ليست پخش ويژه براي من ايجاد كرده است ، هوش مصنوعي بر دنياي شركت ها تأثير مي گذارد ، كارمندان را باهوش تر ، باهوش تر و سازنده تر مي كند. اين از داده ها ياد خواهد گرفت. و سرانجام ، آنها مشترياني مي خواهند كه حتي اگر آن را ندانند ، مي توانند بازي را در صنعت CRM تغيير دهند. Salesforce قبلاً توليد كرده و از سال 2014 يادگيري ماشيني با RelatedIQ ، Metamind و Tempo را آغاز كرده است. مجازي سازي (AI) براي كاركنان فروش. در مورد ربات هاي از راه دور كه مي خواهند ما را بكشند ، يا ماشين هاي شيطاني كه از مردم به عنوان باتري در كارخانه هاي غول پيكر استفاده مي كنند. در اينجا ما در مورد فيلم هاي تبليغاتي تابستان صحبت نمي كنيم ، اما ما در مورد كاركنان هوش مصنوعي صحبت مي كنيم كه از اطلاعات پيشرفته روزانه تا روزانه در برنامه شما استفاده مي كنند تا تجربه روزانه شما را هوشمندتر كنند. بنابراين هوش مصنوعي چيست؟ ربات ها قاتل نيستند. اين فناوري قاتل است.
هوش مصنوعي (AI) مفهوم وجود ماشيني است كه “مانند يك انسان فكر مي كند” – به عبارت ديگر ، عملكردهايي مانند استدلال ، هماهنگي ، يادگيري و دانش زبان را انجام مي دهد. توليد كننده انرژي مصنوعي: Salesforce انيشتين
Salesforce در ايجاد بسترهاي نرم افزاري براي حل مشكلات مشتري در فروش ، خدمات ، بازاريابي و فناوري اطلاعات به روشي كاملاً جديد با استفاده از Salesforce Einstein متمركز شده است. فروش انيشتين مبتني بر بستر Salesforce است.اين امكان را به افراد مي دهد تا از دكمه ها يا كدها براي ساخت نرم افزاري استفاده كنند كه از هوش مصنوعي استفاده مي كند. با Salesforce اينشتين ، مي توانيم به اين نوع س questionsالات پاسخ دهيم: – آيا واقعاً مي خواهيد مشتريان مناسب را ملاقات كنيد؟ آيا خدمات شخصي خود را ارائه مي دهيد؟
– آيا مطمئن هستيد كه مشتريان شما از طريق كانال هاي مناسب خدمات دريافت مي كنند؟
– آيا منصفانه است كه بگوييم كالاي مناسب را در زمان مناسب به خريدار مناسب ارائه مي دهيد؟
آيا منصفانه است كه بگوييم شما از كانال هاي مناسب براي فروش محصولات خود در زمان مناسب با بهترين تجهيزات استفاده مي كنيد؟ استينشتاين دانشمند اطلاعات Salesforce اينشتين مانند اين است كه يك دانشمند داده داشته باشد تا هوش مصنوعي را در همه روابط مشتري ايجاد كند. تمام داده هاي خود – داده هاي CRM ، ايميل ، تقويم ، اجتماعي ، ERP و اينترنت اشيا – را بياموزيد و درباره آنچه مي خواهيد انجام دهيد پيش بيني و توصيه كنيد. هوش مصنوعي قادر به تبديل CRM به مدير فروش انيشتين است كه مي تواند زمان بيشتري را صرف بازديد از مشتريان كند تا اينكه با ادغام داده ها در CRM.
– افراد فروش مي توانند نيازهاي مشتري و زمان نياز آنها را بهتر درك كنند.
– فروشندگان مي توانند در هنگام انتظار مرحله بعدي براي هر مشتري ، سريعتر مبادلات را ببندند.
– ارائه دهنده خدمات مشتري حتي قبل از درخواست مي تواند راه حلي براي مشتري ارائه دهد.
– نمايندگي هاي خدمات مي توانند فروش به موقع را به مشتريان بالقوه ارائه دهند.
– كاربران بازاريابي قادرند در زمان مناسب به مشتريان مناسب برسند.
– كاربران بازاريابي مي دانند چه كسي ممكن است بهترين مخاطب آنها براي هر كمپين باشد.
– قادر به شناسايي موثر نيازهاي مشتري با ارائه محتواي مربوطه براي هر مشتري است. انيميشن هاي Salesforce به همه امكان مي دهند راه هاي جديد را كشف كنند ، نتايج را پيش بيني كنند و به تصميم گيري كمك كنند. در مورد مراحل بعدي پيشنهاداتي ارائه دهيد و بيشتر اقدامات خود را ساختار دهيد تا بتوانيد بيشتر از اينكه وارد سيستم شويد ، وقت خود را صرف ايجاد روابط قوي با مشتري كنيد. AI چه چيزي ارائه مي دهد كه من هنوز نمي فهمم؟ پيش بيني – تعداد پيش بيني به تعداد هر معامله اشاره دارد كه عددي است كه مي تواند به يك دوره تبديل شود. دليل اين يادداشت را مي گيريد ، به عنوان مثال ، منبع ، صنعت يا ساير عوامل قوي ترين شاخص هايي هستند كه منجر به تغيير مي شوند يا نه. از پيش بيني هاي AI مي توان براي پيش بيني قيمت دارايي هاي آينده مانند نمونه كارها سهام يا مقدار زيادي براي سرمايه گذاري استفاده كرد. اگر مدير فروش هستيد ، AI مي تواند رزروهاي سه ماهه را پيش سفارش دهد و اگر تيم شما سهميه دارد از قبل به شما اطلاع مي دهد. نكات و هشدارها خريداران آنلاين نكات خريد خرده فروشي را ارائه مي دهند ، اما همچنين مي توانند توصيه هاي جدي براي ساير محصولات يا دسته هاي خدمات ، از نرم افزارهاي تجاري گرفته تا نكات ارائه دهند.-در نظر گرفتن ماليات براي ظروف حمل و نقل. و هوش مصنوعي مي تواند چيز ديگري غير از محصول را ارائه دهد – به عنوان مثال ، ارسال نامه سفيد از طريق ايميل كه اميدواريد احتمال فسخ قرارداد را بهبود بخشد.هركسي در سازمان مي تواند از هوش مصنوعي براي تجزيه و تحليل داده ها ، پيش بيني و برنامه ريزي مراحل بعدي و ساختار كار و تصميمات خود استفاده كند. با هوش مصنوعي كامل اينشتين براي CRM: • فروش با دانستن اينكه مشتري چه كاري انجام مي دهد قبل از اينكه مشتري دفعه بعدي و فراتر از انتظارات مشتري را پيش بيني كند.
• اين سرويس مي تواند با انتظار براي تصادف و رفع مشكل قبل از بروز مشكل ، سرويس فعال ارائه دهد.
بازاريابي مي تواند پيشرفتي ايجاد كند و مانند تجربه مشتري منحصر به فرد در تجربه مشتري است
IT مي تواند هوش را در هر جايي متصل كرده و يك نرم افزار هوشمند براي كارمندان و مشتريان ايجاد كند. ايده اين است كه يك كامپيوتر براي مطالعه با داده ها با حداقل برنامه نويسي داشته باشيد.
.

https://hillbilly.ir/هوش-مصنوعي-در-salesforce/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.