5 نكته براي دستيابي به نتايج قابل اندازه گيري با كمپين هاي ايميل مستقيم

۶ بازديد

5 نكته براي دستيابي به نتايج قابل اندازه گيري با كمپين هاي ايميل مستقيم

بازاريابي مستقيم با ايميل منجر به كسب و كار بيشتر مي شود. بازخورد مثبت و بازگشت امكان پذير است. اگرچه كمپين هاي اينترنتي توجهات را به خود جلب مي كنند ، اما رشد فناوري هاي بازاريابي مستقيم از طريق ايميل را متوقف نكرده اند. اكنون زيرساخت ها بهبود يافته است. در اينجا پنج روش براي …

5 نكته براي دستيابي به نتايج قابل اندازه گيري با كمپين هاي ايميل مستقيم https://hillbilly.ir/5-نكته-براي-دستيابي-به-نتايج-قابل-اندازه/ https://hillbilly.ir/5-نكته-براي-دستيابي-به-نتايج-قابل-اندازه/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 05 Jul 2021 20:40:30 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing paper https://hillbilly.ir/5-نكته-براي-دستيابي-به-نتايج-قابل-اندازه/

5 نكته براي دستيابي به نتايج قابل اندازه گيري با كمپين هاي ايميل مستقيم

بازاريابي مستقيم با ايميل منجر به كسب و كار بيشتر مي شود. بازخورد مثبت و بازگشت امكان پذير است. اگرچه كمپين هاي اينترنتي توجهات را به خود جلب مي كنند ، اما رشد فناوري هاي بازاريابي مستقيم از طريق ايميل را متوقف نكرده اند. اكنون زيرساخت ها بهبود يافته است. در اينجا پنج روش براي …

5 نكته براي دستيابي به نتايج قابل اندازه گيري با كمپين هاي ايميل مستقيم

بازاريابي مستقيم با ايميل منجر به كسب و كار بيشتر مي شود. بازخورد مثبت و بازگشت امكان پذير است. اگرچه كمپين هاي اينترنتي توجهات را به خود جلب مي كنند ، اما رشد فناوري هاي بازاريابي مستقيم از طريق ايميل را متوقف نكرده اند. اكنون زيرساخت ها بهبود يافته است. در اينجا پنج روش براي ايجاد يك كمپين زنده موثر وجود دارد كه منجر به تبليغات مي شود. پيوندي به وب سايت خود ارائه دهيد مي توانيد از تبليغات متني سنتي (معمولاً و يا چاپ تجاري) استفاده كنيد ، اما اين بدان معنا نيست كه نمي توانيد آنها را در كمپين هاي بازاريابي اينترنتي قرار دهيد. شما نه تنها بايد از طريق ايميل مستقيم پيوندي به وب سايت خود ارائه دهيد ، بلكه مي توانيد مشوق هايي را براي اين كار فراهم كنيد ، مانند بليطي كه در يك صفحه خاص قرار گرفته و به يك URL پيوند داده شده است. اين صفحه همچنين ممكن است شامل هزينه هاي ثبت نام ، اطلاعات مربوط به مشاغل آينده ، بليط ها و تخفيف ها باشد. به خاطر داشته باشيد كه مشتريان مدرن احتمالاً تجارت شما را در اينترنت پيدا مي كنند. آنچه را كه شما در يك آگهي چاپي قرار مي دهيد مي تواند در اينترنت ارسال شود تا بينندگان ديگر را به خود جلب كند. بهبود اثربخشي بازاريابي از طريق ايميل به يك كد در هر خط محدود مي شود و هر چقدر عنوان شما قوي باشد ، مي تواند اسپم تلقي شود و در نهايت از بين خواهد رفت. در يك آگهي چاپي ، مي توانيد يك آرم يا تصوير چشم نواز قرار دهيد يا از رنگهاي شركت خود براي برجسته كردن كار استفاده كنيد – آنها فقط با چشم غير مسلح قابل مشاهده هستند. پيام ها و تصاوير هشدار دهنده اين سو that ظن را دارند كه تبليغات شما در سطل زباله باقي نمي ماند. شما مي توانيد تبليغات ما را در اندازه ها و اشكال مختلف متناسب با مناطق خاص تصوير تركيب كرده و كپي كنيد كه مي خواهيد روي آن تأكيد كنيد ، آن را نمايش دهيد. بسته به قطعه و بسته بندي ، ممكن است بتوانيد از مواد تبليغاتي كوچكي كه ممكن است لازم باشد استفاده كنيد – مانند برچسب ، خودكار ، درب بازكن كاغذ و هر چيز ديگري كه گيرنده در مورد محصول شما فكر مي كند. به مشتريان خود اين محتوا را بدهيد وقت بگذاريد و درباره مشتريان هدف خود تحقيق كنيد و اطلاعاتي كسب كنيد و سپس پيام خود را مطابق با خدمات و اطلاعاتي كه شخصاً مي خواهند بپيچيد. محتواي شما بايد مستقيماً نيازها ، خواسته ها و مسائل آنها را برطرف كند. همچنين مي توانيد گيرندگان خود را جدا كرده و عناصر مختلف (با محتواي اصلاح شده) را بر اساس هر دامنه ارسال كنيد. فراموش نكنيد كه يك فراخوان براي اقدام و همچنين يك راه آسان براي كسب اطلاعات بيشتر و / يا تماس با شما را در نظر بگيريد. 4. همكاري با شركت هاي ديگر. تأمين كنندگان محصولات هزينه زماني را كه “با بازي” در برنامه هاي تلويزيوني مي گذرانند پرداخت مي كنند. اين نه تنها باعث افزايش ديد مي شود ، بلكه دسترسي مستقيم بينندگان را نيز فراهم مي كند – شنوندگاني كه قبلاً از همان محصول استفاده مي كنند و از قبل به نمايش اعتماد دارند. اطراف ما يك جعبه قهوه سياه مخلوط است كه داراي شربت شكلات از شركت ديگري است كه اين جعبه را مي فروشد.مشاغل كوچك نيز مي توانند همين كار را انجام دهند. خريد يك محصول يا خدمات ممكن است منجر به تهيه بليط يا تخفيف براي يك شركت شريك شود كه خدمات مشابه يا مشابهي را به مشاغل خانوادگي ارائه دهد. در پايان ، پس انداز دلار در هر دو طرف به ارتقا هر دو شركت كمك مي كند. تماشاگران. يك مثال خوب ايميلي است كه دريافت مي كنيد پر از بليط است. بسياري از اين شركت ها براي جلب علاقه در شبكه هاي اجتماعي و از طريق ايميل تبليغ مي كنند. مشتريان آينده ممكن است بليط كاغذي را وارد كنند كه متوجه ايميل شركت شود و اقدامي انجام دهد (يا بالعكس). گزينه ديگر استفاده از URL سفارشي (PURL) در نامه مستقيم شماست. نشريه شما پيوندي به يك صفحه وب (و / يا كد QR) را ارائه مي دهد كه مختص آن شخص است (يا بخشي). وقتي گيرندگان از اين صفحه بازديد مي كنند ، سلام و اطلاعات شخصي و شخصي را مشاهده مي كنند. براي اينكه در مبارزات انتخاباتي خود در رسانه ها بيشترين تأثير را داشته باشيد ، مطمئن شويد كه پيام شما به همه كانال ها مربوط است. اين بدان معني است كه خدمات و نيازهاي شركت شما همان “مكان” است. شكي نيست كه تبليغات از طريق ايميل و بازاريابي اينترنتي هر دو مزاياي خود را دارند ، اما بازاريابي مستقيم با ايميل فقط يك چيز قديمي نيست. هنوز هم يك استراتژي رضايت بخش براي دستيابي به طيف گسترده اي از مشتريان و جلب توجه به محصولات و / يا خدمات شما است. اين نكات را به خاطر بسپاريد تا در تلاش هاي ايميل خود موثرتر باشيد
.

https://hillbilly.ir/5-نكته-براي-دستيابي-به-نتايج-قابل-اندازه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.