رصد بيش از ۳۵۰ تارنماي توليد و توزيع داروهاي غيرمجاز – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، به نقل از مركز اطلاع رساني پليس ، حسن مفكمي چارستاني گفت: درباره فروش در فضاي مجازي. آنها دارو را مي بينند و به آن اعتماد ندارند. وي افزود: متأسفانه بيشتر داروهاي تبليغ شده و ارائه شده در فضاي مجازي توسط صفحات اينستاگرام و سايت هاي غير معتبر ، محصولات …

رصد بيش از ۳۵۰ تارنماي توليد و توزيع داروهاي غيرمجاز – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/07/رصد-بيش-از-۳۵۰-تارنماي-توليد-و-توزيع-دار/ مجله آنلاين Sat, 17 Jul 2021 13:09:20 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/07/رصد-بيش-از-۳۵۰-تارنماي-توليد-و-توزيع-دار/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، به نقل از مركز اطلاع رساني پليس ، حسن مفكمي چارستاني گفت: درباره فروش در فضاي مجازي. آنها دارو را مي بينند و به آن اعتماد ندارند. وي افزود: متأسفانه بيشتر داروهاي تبليغ شده و ارائه شده در فضاي مجازي توسط صفحات اينستاگرام و سايت هاي غير معتبر ، محصولات …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، به نقل از مركز اطلاع رساني پليس ، حسن مفكمي چارستاني گفت: درباره فروش در فضاي مجازي. آنها دارو را مي بينند و به آن اعتماد ندارند.

وي افزود: متأسفانه بيشتر داروهاي تبليغ شده و ارائه شده در فضاي مجازي توسط صفحات اينستاگرام و سايت هاي غير معتبر ، محصولات غير اصلي هستند كه يا به صورت زيرزميني در كشور توليد مي شوند يا توسط سودجويان از كشورهاي همسايه قاچاق مي شوند.

رئيس پليس مركزي ادامه مي دهد: “يكي از بزرگترين مأموريتهاي پليس FATA نظارت بر فضاي مجازي و بررسي جرائمي است كه در سايتها و شبكه هاي اجتماعي ناشناس رخ مي دهد. ناظران و كارشناسان پليس FATA دائماً در حال نظارت بر فضاي مجازي هستند. ..

مفخمي خاطرنشان كرد: مواد مخدر و محصولات بهداشتي بايد از مكاني معتبر و معتبر خريداري شوند. به دليل ارتباط مستقيم دارو و سلامت مردم ، خريد و فروش دارو در فضاي مجازي ممنوع است ، فقط داروها بايد از طريق داروخانه ها انجام شود و كاربران در شبكه هاي اجتماعي تبليغات جذاب و فريبنده اي خواهند داشت ، اعتماد نكنيد. اين مي تواند عواقب جبران ناپذيري داشته باشد.

وي اجراي همزمان عمليات را ذكر كرد پان جيا پليس FATA با همكاري اينترپل و همكاري بيش از 100 كشور گفت: فضاي مجازي “

مفخمي شهرستاني خاطرنشان مي كند:در طول اجراي اين طرح بيش از 350 وب سايت جنايي راه اندازي شده است بين المللي اين امر توسط كارشناسان پليس تحت نظر قرار گرفت و با تبادل اطلاعات ، افرادي كه در زمينه فروش غيرقانوني و تبليغ مواد مخدر در فضاي مجازي فعاليت مي كردند دستگير و به مراجع قضايي ارجاع شدند.

فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به آمادگي كامل كارشناسان پليس FATA براي برخورد با تبليغ كنندگان و فروشندگان مواد مخدر در فضاي مجازي ، افزود: در صورت نياز به راهنمايي يا گزارش صفحات غير مجاز در شبكه هاي اجتماعي ، پيام رسان ها يا سايت هاي ناشناس و غيرمجاز ، با مركز فوريت هاي سايبري پليس FATA (096380) يا وب سايت پليس FATA (www.cyberpolice) تماس بگيريد. لطفا به بخش گزارشات مراجعه كنيد .ir) مردم از خدمات اين كارشناس پليس بهره مند مي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.