Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاريابي اجتماعي

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاريابي اجتماعي

۸ بازديد

Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاريابي اجتماعي

آنچه Analytics در پايان سال در مورد 3 مقاله موفق نشان داد و اينكه چگونه اين بينش به تلاش هاي بازاريابي شما در سال 2018 كمك كرد اواخر سال است و اين شركت در حال آماده شدن براي رويداد 2017 خود و برنامه ريزي براي يك فصل جديد در سال 2018 است. مانند بسياري از …

Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاريابي اجتماعي https://hillbilly.ir/review-2017-اطلاعات-مربوط-به-محتوا-و-بازاريابي-ا/ https://hillbilly.ir/review-2017-اطلاعات-مربوط-به-محتوا-و-بازاريابي-ا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 21 Jul 2021 04:49:09 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social pdf https://hillbilly.ir/review-2017-اطلاعات-مربوط-به-محتوا-و-بازاريابي-ا/

Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاريابي اجتماعي

آنچه Analytics در پايان سال در مورد 3 مقاله موفق نشان داد و اينكه چگونه اين بينش به تلاش هاي بازاريابي شما در سال 2018 كمك كرد اواخر سال است و اين شركت در حال آماده شدن براي رويداد 2017 خود و برنامه ريزي براي يك فصل جديد در سال 2018 است. مانند بسياري از …

Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاريابي اجتماعي

آنچه Analytics در پايان سال در مورد 3 مقاله موفق نشان داد و اينكه چگونه اين بينش به تلاش هاي بازاريابي شما در سال 2018 كمك كرد
اواخر سال است و اين شركت در حال آماده شدن براي رويداد 2017 خود و برنامه ريزي براي يك فصل جديد در سال 2018 است.
مانند بسياري از شما ، ما وقت و تلاش زيادي را صرف شركت و برند خود كرديم. و يكي از عناصر اصلي تلاش فروش شركت در نظر گرفتن نتايج براي برنامه هاي احتمالي فروش آينده و تغييرات شغلي است.
ما اخيراً شروع به بررسي بازاريابي محتوا و تلاش هاي پايان سال در شبكه هاي اجتماعي كرديم و مي خواهيم برخي از ايده هاي جديد خود را به شما بگوييم تا تلاش شما را القا كند. شما از سال 2000 اين كار را انجام مي دهيد.
كجا و چه چيزي را بايد تجزيه و تحليل كرد
يك روش سريع و آسان براي تأييد ايده هاي خود در پايان سال ، تأييد اتصال اينترنت در يك سال گذشته است. چه به آمار شبكه هاي اجتماعي نگاه كنيد و چه به وب سايت خود سر بزنيد ، مي توانيد از اين نوع تجزيه و تحليل سود زيادي ببريد.
مكان هاي مختلفي براي يافتن آمار مورد نياز وجود دارد: شما مي توانيد از Facebook Insights ، Twitter Analytics ، Google Analytics يا آمار وبلاگ خود استفاده كنيد.
وارد هر يك از اين موارد شويد و ببينيد كه روش ها و مقالات شما چگونه كار مي كنند آنها مي توانند اطلاعات ارزشمندي را در مورد تيراژ شركت و تجارت شما در اختيار كاربران قرار دهند.
اگر در شبكه هاي اجتماعي باقي مي مانيد و مي خواهيد بيشتر بخوانيد ، لطفاً نمودار زير را براي همه چيز در رسانه هاي اجتماعي بررسي كنيد.
نظر سنجي ها در مورد ما درباره آنچه پيروان ما دوست دارند چه گفتند؟ در اينجا 3 نكته اصلي وجود دارد كه مي توانيد از 3 مقاله اول امسال ياد بگيريد:
1. ارتباط براي حفظ روابط موثر با مشتري
ارتباطات كليد موفقيت در يك تجارت موفق است ، و هنگامي كه مشتريان و پيروان شما از طريق رسانه هاي اجتماعي يا از طريق نظرات مستقيم ، اشتراك يا هر چيز ديگري با شما ارتباط برقرار مي كنند ، آنها بايد به شما گوش دهند
روابط با مشتري مسئله بزرگي براي ماست و ما مي خواهيم با احترام به مشتريان و گوش دادن به آنها ، افرادي ماندگار بسازيم.
ما نه تنها او را مي شنويم بلكه گوش مي دهيم. سپس ما طراحي و اصلاح مي كنيم تا انتظارات مشتري را منعكس كند.
سپس پيشنهادات موجود در اين مقاله را اعمال كنيد:
از زبان و سبكي استفاده كنيد كه مشتريان مي توانند از آن استفاده كنند – از آينه ها براي ارسال پيام به گونه اي استفاده كنيد كه احساس راحتي كنند.
و همان پذيرش و پاسخ را در شبكه هاي اجتماعي خود اعمال كنيد. اگر تعدادي مقاله مشاهده كرده ايد كه روي يك موضوع خاص متمركز شده اند و خريداران / شنوندگان با ارسال آنها آنها را دريافت مي كنند ، پس در سال 2018 بايد بدانيد كه چه بايد بكنيد!
آنچه را كه مي خواهند به آنها بدهيد و با قبول آنچه پيروان شما مي خواهند و از شما انتظار دارند ، مشتري خود را بسازيد. ارتباط اصطلاحي بسيار گسترده است و به معناي ايميل مستقيم يا فقط ايميل مستقيم نيست.2. 10 راه براي جلب مشتري با مهرباني
اين رويكرد روشن است. ما قانون طلايي را تماشا مي كنيم ، گوش مي دهيم ، ياد مي گيريم و از آن پيروي مي كنيم: با ديگران همانطور كه مي خواهيد رفتار كنيد.
خود را در مقابل پاسخ هاي خوب و بد باز كنيد و هركدام را در صورت لزوم بپذيريد.
تصوير كامل آنچه را كه اتفاق مي افتد ارزيابي كنيد و دريابيد كه پاسخ ها از كجا آمده است.
ما هميشه از مهرباني و سخاوت استفاده مي كنيم. اين يك مشكل بزرگ هنگام استفاده از آن است و با دنبال كردن اين مرحله و 9 مرحله ديگر در مقاله ، مي توانيم ببينيم كه شركت و مشتريان ما دائما در حال رشد هستند!
3. چرا تبليغات توييتر مشاغل و نحوه ايجاد آنها را تبليغ مي كند
رسانه هاي اجتماعي يكي از اجزاي اصلي اكثر مشاغل است و با موفقيت بسياري از كانال هاي پشتيباني را با بازخورد كاربران جايگزين كرده است.
بنابراين ، وقتي در اينترنت هستيد ، وقت آن است كه از فرصت استفاده كنيد. هيچ يك از شركتي كه با نام مي شناسيم بدون داشتن جز paid پولي شايسته وضعيت فعلي خود نيستند. توييتر نيز از اين قاعده مستثني نيست.
در حالي كه فيس بوك تبليغات و اينستاگرام (از جمله ساير موارد) را ارائه مي دهد ، مقاله ما در مورد تبليغ فيش حقوقي توييتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. فقط 110 قسمت از طريق وب سايت ما نشانه خوبي از موفقيت اين محتوا بر روي مشتريان و مشتريان بالقوه ماست!
همانطور كه در مقاله ذكر شد ، دسترسي به رسانه هاي اجتماعي مي تواند گران باشد ، بنابراين اگر جدي هستيد ، بهتر است يك بازارياب آنلاين استخدام كنيد كه در استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي تجارت مهارت دارد.
ما در مورد موفقيت فعاليتهاي خوانندگان خود اطلاعاتي نداريم ، اما مشتريان ما نتايج برجسته اي را ديده اند. ما مي دانيم كه برخي از كاربران ما مي خواهند حضور آنلاين خود را گسترش دهند و روش هاي جديدي را براي دستيابي به مشتريان بالقوه جديد امتحان كنند.
آيا فقط به توييتر محدود مي شود؟ ممكن است اينگونه نباشد و پيام واقعي اين است كه وقتي با مشاوره رايگان در مورد استراتژي هاي بازاريابي محتوا به مشتريان و خوانندگان خود مراجعه مي كنيم ، با هدايت ها و مشتريان جديد پاسخ خواهيم داد.
بنابراين امسال چه چيزي از افزايش و سقوط تلاش هاي شبكه هاي اجتماعي آموخته ايد؟ متر خود را زير نظر داشته باشيد و ببينيد چه چيزي به شما مي گويند.
سپس ، اين اطلاعات را در فضاي هيئت مديره قرار دهيد و به بهتر شدن 2018 كمك كنيد.

.

https://hillbilly.ir/review-2017-اطلاعات-مربوط-به-محتوا-و-بازاريابي-ا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.