بازاريابي ديجيتال در صنعت تحقيقات بازار – 3 روش برتر
بازاريابي ديجيتال اين مانند يك معما است كه بازاريابان دائماً در تلاشند آن را حل كنند. برخي از روندهاي اخير وجود دارد كه سعي در كشف جديدترين برنامه ها و سيستم عامل هاي اجتماعي دارد. در بازاريابي ديجيتال ، من چندين كمپين موفق را ديده ام. در آن زمان من باسواد بودم. برخي از بهترين …
بازاريابي ديجيتال در صنعت تحقيقات بازار – 3 روش برتر https://hillbilly.ir/بازاريابي-ديجيتال-در-صنعت-تحقيقات-باز/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-ديجيتال-در-صنعت-تحقيقات-باز/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 26 Dec 2020 20:50:55 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs digital marketing https://hillbilly.ir/بازاريابي-ديجيتال-در-صنعت-تحقيقات-باز/
بازاريابي ديجيتال در صنعت تحقيقات بازار – 3 روش برتر
بازاريابي ديجيتال اين مانند يك معما است كه بازاريابان دائماً در تلاشند آن را حل كنند. برخي از روندهاي اخير وجود دارد كه سعي در كشف جديدترين برنامه ها و سيستم عامل هاي اجتماعي دارد. در بازاريابي ديجيتال ، من چندين كمپين موفق را ديده ام. در آن زمان من باسواد بودم. برخي از بهترين …
بازاريابي ديجيتال در صنعت تحقيقات بازار – 3 روش برتر
بازاريابي ديجيتال اين مانند يك معما است كه بازاريابان دائماً در تلاشند آن را حل كنند. برخي از روندهاي اخير وجود دارد كه سعي در كشف جديدترين برنامه ها و سيستم عامل هاي اجتماعي دارد. در بازاريابي ديجيتال ، من چندين كمپين موفق را ديده ام. در آن زمان من باسواد بودم. برخي از بهترين روشهاي آزمايش شده و درست را كه در زمينه هاي مختلف بازاريابي ديجيتال گسترش مي يابد ، توسعه داده است. وظيفه نهايي من بازاريابي در فضاي تحقيقات بازار است و به من اجازه داده است از فن آوري ها استفاده كنم. من استراتژي هاي زيادي را ياد گرفتم و آزمايش كردم. در اينجا برخي از نكاتي است كه من براي استفاده از بازاريابي ديجيتال در زمينه تحقيقات بازار كشف كرده ام.
مخاطبان خود را بشناسيد:
در اين مقاله ، ما در مورد محققان بازار و بازارياب صحبت مي كنيم. به عنوان مخاطب ، آنها مستقيماً از طريق يك پيام عمومي كه شما به صورت آنلاين ارسال مي كنيد ، مي بينند. بنابراين اين را در ذهن داشته باشيد.
1- مخاطبان خود را تقسيم بندي كنيد – اين مي تواند ايميل ، شبكه هاي اجتماعي يا تبليغات باشد ، بيشتر كانال هاي تبليغاتي به نوعي تقسيم بندي مخاطب را مي دهند. با اين كار مي توانيد محتواي مناسب را در زمان مناسب براي افراد مناسب ارسال كنيد.
2- پيام خود را هميشه سفارشي كنيد – هميشه در پيام هاي خود تا حد ممكن خاص مخاطبان باشيد. مطمئن شويد تبليغ شما با آنها مرتبط است.
3- در مورد آگاهي از برند صادق باشيد – در نظر بگيريد اين مخاطب جديد است يا ممكن است از قبل در معرض كار شما قرار بگيرد. اين به شما كمك مي كند تا تصميم بگيريد كه كدام سطح بالا يا عميق را بايد با پيام هاي خود همراه كنيد.
پيام هاي خود را آزمايش كنيد و از آنها بياموزيد :
اين مي تواند كلمات كليدي يا عبارات مورد علاقه شما باشد ، روشهاي مختلفي را امتحان كنيد و ببينيد چه چيزي سازگار است.
1- اهداف آزمون را تعيين كنيد.
2- با تست هاي برش شروع كنيد.
3- در تمام كانال ها تست كنيد.
پيگيري تبديل هاي خود:
در صورت امكان ، براي تنظيم رديابي تبديل وقت بگذاريد. اين به شما كمك مي كند درك كنيد چه چيزي مخاطب شما را به سمت تبديل سوق مي دهد و به شما اين امكان را مي دهد كه كمپين هاي تبديل خود را بهينه كرده و با استثناي افرادي كه قبلاً تبديل كرده اند ، بودجه خود را افزايش دهيد. بيشتر اين بهترين شيوه ها در مورد طيف گسترده اي از كانال هاي بازاريابي ديجيتال اعمال مي شود.
نمايش تبليغات و جستجوها:
1- براي دستيابي به مخاطبان مناسب از كلمات كليدي استفاده كنيد
2- با رسانه هاي اجتماعي تقسيم شويد – كانال هاي شبكه هاي اجتماعي چيزهاي زيادي درباره مردم مي دانند.
با مخاطبان مختلف آزمايش كنيد تا ببينيد چه كسي بيشتر با محتواي شما سر و كار دارد.
3- با پيام ها خاص باشيد.
روش هاي مختلفي براي رسيدن به مخاطب شما وجود دارد و اين روند همچنان ادامه خواهد يافت ، اما اگر به دنبال راه هايي براي شروع هستيد ، تقسيم بندي ، تست و پيگيري را فراموش نكنيد.
نويسنده در Audacious Systems Design Pvt Ltd به عنوان مدير بازاريابي ديجيتال كار مي كند. اگر به ايميل كمك نياز داريد: info@audaciouscorp.com يا با تلفن: 0120-4299229 تماس بگيريد.
https://hillbilly.ir/بازاريابي-ديجيتال-در-صنعت-تحقيقات-باز/feed/ 0