بخوابيد و زيباتر شويد! – مجله آنلاين

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

بخوابيد و زيباتر شويد! – مجله آنلاين

۶ بازديد

با توجه به اخبار آنلاين ، شما مي توانيد كارهاي زيادي براي افزايش و بهبود سلامت و زيبايي خود انجام دهيد. يكي از آنها خواب منظم و راحت است. با ما همراه باشيد تا از چهار روال مناسب براي زيباتر شدن در خواب مطلع شويد. 1. قبل و بعد از خواب صورت خود را بشوييد …

بخوابيد و زيباتر شويد! – مجله آنلاين https://online-mag.ir/2021/09/بخوابيد-و-زيباتر-شويد-مجله-آنلاين/ Wed, 15 Sep 2021 03:36:16 0000 مجله جامعه https://www.online-mag.ir/2021/09/بخوابيد-و-زيباتر-شويد-مجله-آنلاين/ با توجه به اخبار آنلاين ، شما مي توانيد كارهاي زيادي براي افزايش و بهبود سلامت و زيبايي خود انجام دهيد. يكي از آنها خواب منظم و راحت است. با ما همراه باشيد تا از چهار روال مناسب براي زيباتر شدن در خواب مطلع شويد. 1. قبل و بعد از خواب صورت خود را بشوييد …

با توجه به اخبار آنلاين ، شما مي توانيد كارهاي زيادي براي افزايش و بهبود سلامت و زيبايي خود انجام دهيد. يكي از آنها خواب منظم و راحت است. با ما همراه باشيد تا از چهار روال مناسب براي زيباتر شدن در خواب مطلع شويد.

1. قبل و بعد از خواب صورت خود را بشوييد

شستن صورت در شب مهمترين كاري است كه مي توانيد براي داشتن پوستي سالم انجام دهيد. با حذف ناخالصي ها و آرايش از سطح پوست ، پوست را بازسازي مي كند. همچنين تا حدودي از آكنه جلوگيري مي كند.

تماس مو با صورت را در طول شب به حداقل برسانيد ، به عبارت ديگر صورت خود را از چربي مو دور كنيد. بستن موها با روسري ابريشمي بهترين راه براي محافظت از پوست و موهاي شما است.

2. به پشت بخوابيد

اصطكاك بين پوست صورت و بالش مي تواند باعث ايجاد چين و چروك شود ، بنابراين سعي كنيد به پشت بخوابيد تا از اين اتفاق جلوگيري شود. اگر عادت كرده ايد به پهلو بخوابيد ، بهتر است از روبالشي ابريشمي يا ساتن ابريشمي با اصطكاك كم و بدون چين و چروك استفاده كنيد.

همچنين مهم است كه روكش بالش را هر چند روز يكبار عوض كنيد تا پوست صورت شما در هنگام خواب سطح تميزي داشته باشد.

3. از كرم دور چشم استفاده كنيد

اگر ناحيه اطراف چشم ها پف كرده و تيره است يا پوست اطراف چشم ها تازه نيست ، قبل از خواب از مقدار كمي كرم دور چشم استفاده كنيد تا اين عوارض جانبي كاهش يابد.

4. سر خود را بالاتر از ارتفاع بدن نگه داريد

تورم چشم ها پس از بيدار شدن نشان مي دهد كه سر در هنگام خواب در ارتفاع مناسب بدن نيست. اين باعث مي شود آب زير پوست چشم جمع شود. براي تنظيم ارتفاع دلخواه مي توانيد دو يا چند بالش زير سر خود قرار دهيد.

منبع: Wikihow / مترجم: الهه جعفرزاده

47237

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.