كشف ۱۰۱ كيلو مواد مخدر در ميدان آزادي

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

كشف ۱۰۱ كيلو مواد مخدر در ميدان آزادي

۵ بازديد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند ، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ، از توقيف يك خودرو در ميدان آزادي و كشف 101 كيلوگرم ترياك ، حشيش و شيشه در خودروي متهم خبر داد. پس از انتقال انبار و انبار دارو و حمل مواد مخدر به مخفيگاه خود ، آن را بين خريداران عمده دارو توزيع مي …

كشف ۱۰۱ كيلو مواد مخدر در ميدان آزادي https://online-mag.ir/2021/09/كشف-۱۰۱-كيلو-مواد-مخدر-در-ميدان-آزادي/ Thu, 16 Sep 2021 19:27:54 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/كشف-۱۰۱-كيلو-مواد-مخدر-در-ميدان-آزادي/ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند ، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ، از توقيف يك خودرو در ميدان آزادي و كشف 101 كيلوگرم ترياك ، حشيش و شيشه در خودروي متهم خبر داد. پس از انتقال انبار و انبار دارو و حمل مواد مخدر به مخفيگاه خود ، آن را بين خريداران عمده دارو توزيع مي …

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند ، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ، از توقيف يك خودرو در ميدان آزادي و كشف 101 كيلوگرم ترياك ، حشيش و شيشه در خودروي متهم خبر داد. پس از انتقال انبار و انبار دارو و حمل مواد مخدر به مخفيگاه خود ، آن را بين خريداران عمده دارو توزيع مي كند.

وي در جريان مشاهده فعاليت هاي اطلاعاتي مبني بر استفاده متهم از خودرو براي حمل محموله دارو به مخفيگاه خود ، گفت: “تمام محورهاي منتهي به مخفيگاه متهم تا ديشب كنترل مي شد. اين تيم عملياتي پليس توانست مشاهده كند و توقيف خودروي متهم در محدوده ميدان آزادي.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در خودرو 63 كيلو و 900 گرم ترياك ، 31 كيلو و 500 گرم حشيش و 6 كيلو و 150 گرم شيشه كشف شد.

افسر پليس در پايان گفت: متهم با كشف مواد مخدر به مقر پليس منتقل شد و پس از انجام تحقيقات تكميلي ، براي سير مراحل قضايي به دادسراي عمومي ارجاع شد.

47233

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.