كدام كشورها بيشتر از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند؟
طي ده سال گذشته يا مواردي از اين قبيل ، رسانه هاي آنلاين راه زيادي را براي صحبت با دوستان از دست رفته با استراتژي نهايي يافتن چيزي براي آموزش طي كرده اند. چه براي تجارت ، اخبار ، بازاريابي يا صرفاً سرگرمي ، مردم عموماً از رسانه هاي اجتماعي براي اهداف مهم مختلف استفاده …
كدام كشورها بيشتر از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند؟ https://hillbilly.ir/كدام-كشورها-بيشتر-از-شبكه-هاي-اجتماعي-ا/ https://hillbilly.ir/كدام-كشورها-بيشتر-از-شبكه-هاي-اجتماعي-ا/#respond Mon, 11 Oct 2021 14:32:55 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing and social media courses https://hillbilly.ir/كدام-كشورها-بيشتر-از-شبكه-هاي-اجتماعي-ا/
كدام كشورها بيشتر از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند؟
طي ده سال گذشته يا مواردي از اين قبيل ، رسانه هاي آنلاين راه زيادي را براي صحبت با دوستان از دست رفته با استراتژي نهايي يافتن چيزي براي آموزش طي كرده اند. چه براي تجارت ، اخبار ، بازاريابي يا صرفاً سرگرمي ، مردم عموماً از رسانه هاي اجتماعي براي اهداف مهم مختلف استفاده …
كدام كشورها بيشتر از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند؟
طي ده سال گذشته يا مواردي از اين قبيل ، رسانه هاي آنلاين راه زيادي را براي صحبت با دوستان از دست رفته با استراتژي نهايي يافتن چيزي براي آموزش طي كرده اند. چه براي تجارت ، اخبار ، بازاريابي يا صرفاً سرگرمي ، مردم عموماً از رسانه هاي اجتماعي براي اهداف مهم مختلف استفاده مي كنند. عليرغم اين واقعيت كه در حافظه اخير همه جا بيش از هر زمان ديگري باز است ، چند كشور و منطقه در كانال هاي مختلف فضايي را به دست آورده اند.
آمارهاي نظارتي نشان مي دهد كه چنين استفاده اي راهي شگفت انگيز براي توضيح نحوه عملكرد بازاريابي ديجيتال در سطح جهاني است. راه پيشرفت خود را در شبكه هاي اجتماعي بهبود بخشيده و با شناخت كشورهايي كه از بسترهاي اجتماعي استفاده مي كنند ، بازار خود را گسترش دهيد.
كدام كشورها بيشتر از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند؟
آيا همواره به اين موضوع علاقه داريد كه رئيس رسانه هاي اجتماعي در كدام كشور است؟ در واقع ، در مانيل ، اين كاهش ستون فقرات اوليه است. از سال 2020 ، فيليپين داراي بالاترين ميزان استفاده از شبكه هاي اجتماعي در كره زمين خواهد بود ، همانطور كه در گزارش جهاني ديجيتال 2018 نشان داده شده است. اين عنوان كشور است. در دو سال گذشته.
كاربران فيليپين معمولاً سه ساعت و 57 دقيقه را در شبكه هاي اجتماعي صرف مي كنند. اين تقريباً 33 the از زمان آنلاين آنها در روز (نه ساعت و 29 دقيقه) است و فيليپين در رتبه دوم استفاده از اينترنت در جهان در نزديكي تايلند قرار دارد. 67 ميليون نفر را در فيليپين در حال استفاده از فيس بوك و 10 ميليون نفر را در اينستاگرام مشاهده خواهيد كرد. بيش از 10 these از اين كاربران رسانه به YouTube در كشور جنوب شرقي نيز مراجعه مي كنند.
به طور كلي ، آسيا رسانه هاي اجتماعي را در مقياس وسيع سوخته است. در اينجا زمان صرف شده در كانال هاي اجتماعي براي كشورهاي برتر آسيايي ذكر شده در گزارش جهاني 2020 آمده است:
اندونزي – سه ساعت و 23 دقيقه ، رتبه سوم را در ميانگين استفاده از شبكه هاي اجتماعي در جهان كسب كرد
تايلند – سه ساعت و 10 دقيقه ، چهارم
مالزي – سه ساعت در روز ، رتبه هشتم
امارات متحده عربي – دو ساعت و 56 دقيقه ، رو به روي رتبه دهم
توسعه اجتماعي در سراسر قاره شتاب مي گيرد ، به ويژه عربستان سعودي پيشرفت قابل مشاهده اي را نشان مي دهد. بين ژانويه 2019 تا 2020 ، اين كشور خاورميانه 32 درصد رشد اجتماعي داشته است كه يك درصد از هند جلوتر است. اندونزي (23)) و ويتنام (20)) به ترتيب در رتبه هاي سوم و ششم قرار دارند و تأثير واقعي رسانه هاي اجتماعي اصلي را نشان مي دهند.
در مورد ايالات متحده و كانادا چه مي توان گفت؟
مي توانيد انتظار داشته باشيد كه آمريكاي شمالي جايگاه بالاتري در استفاده از رسانه هاي اجتماعي داشته باشد زيرا بيشتر كانال هاي آن از آنجا ناشي مي شوند ، درست است؟ در حالي كه اعداد سرسام آور آسيا براي شبكه هاي اجتماعي مانند استفاده از اينترنت تأييد كرده است ، آمريكاي شمالي در حال نزديك شدن نيست.
ايالات متحده در زمان استفاده معمولي از شبكه هاي اجتماعي دو ساعت و يك بار در رتبه 24 جهان قرار دارد در حالي كه كانادا در يك ساعت و 48 دقيقه رتبه 30 را در اختيار دارد. به طور مشابه ، همانطور كه در گزارش جهاني ديجيتال جهاني نشان داده شده است ، هيچ يك از كاربران هيچ كاربر جديدي براي افتخار ندارند. بين ژانويه 2020 و ژانويه 2021 ، 9 درصد بيشتر از كاربران شبكه آنلاين در كانادا در مقايسه با تنها 7 درصد در ايالات متحده بودند. عقل سليم اين ارقام را توضيح مي دهد.
به گفته سرويس ثبت نام اينترنتي كانادا (CIRA) ، در كانادا ، فيس بوك بسيار بيشتر از ايالات متحده تسلط دارد. بر اساس گزارش CIRA ، حدود 77 درصد از كانادايي ها در فيس بوك هستند. پس از فيس بوك ، كانادايي ها از اينستاگرام و LinkedIn (هر كدام 35٪) ، پس از آن توييتر (26٪) و سپس Snapchat (19٪) طرفداري مي كنند. مكان شبكه هاي اجتماعي در كانادا سومين فعاليت پرطرفدار در اينترنت است كه 67 درصد از آن را به خود اختصاص داده است. اگر سن شما بيشتر باشد ، اكثر كاربران رسانه هاي اجتماعي به سراغ يك جوان 18 ساله در 30 سالگي مي روند.
https://hillbilly.ir/كدام-كشورها-بيشتر-از-شبكه-هاي-اجتماعي-ا/feed/ 0