يك برنامه توسعه قوي بيمه بايد شامل مجموعه اي از وبينارهاي آموزشي باشد

۵ بازديد

يك برنامه توسعه قوي بيمه بايد شامل مجموعه اي از وبينارهاي آموزشي باشد

يك برنامه توليد قوي رئيس خارجي بيمه خارجي مي تواند و بايد شامل يك سري بيمه آموزشي وبينار باشد. نمايندگي ها ، كارگزاران و عمده فروشان كه وب سايت هاي بيمه را در استراتژي هاي بازاريابي خود گنجانده اند ، نتايج چشمگيري را مشاهده كرده اند ، ثبت نام ها اغلب از 50 ثبت نام …

يك برنامه توسعه قوي بيمه بايد شامل مجموعه اي از وبينارهاي آموزشي باشد https://hillbilly.ir/يك-برنامه-توسعه-قوي-بيمه-بايد-شامل-مجمو/ https://hillbilly.ir/يك-برنامه-توسعه-قوي-بيمه-بايد-شامل-مجمو/#respond Mon, 11 Oct 2021 18:34:51 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/يك-برنامه-توسعه-قوي-بيمه-بايد-شامل-مجمو/

يك برنامه توسعه قوي بيمه بايد شامل مجموعه اي از وبينارهاي آموزشي باشد

يك برنامه توليد قوي رئيس خارجي بيمه خارجي مي تواند و بايد شامل يك سري بيمه آموزشي وبينار باشد. نمايندگي ها ، كارگزاران و عمده فروشان كه وب سايت هاي بيمه را در استراتژي هاي بازاريابي خود گنجانده اند ، نتايج چشمگيري را مشاهده كرده اند ، ثبت نام ها اغلب از 50 ثبت نام …

يك برنامه توسعه قوي بيمه بايد شامل مجموعه اي از وبينارهاي آموزشي باشد

يك برنامه توليد قوي رئيس خارجي بيمه خارجي مي تواند و بايد شامل يك سري بيمه آموزشي وبينار باشد. نمايندگي ها ، كارگزاران و عمده فروشان كه وب سايت هاي بيمه را در استراتژي هاي بازاريابي خود گنجانده اند ، نتايج چشمگيري را مشاهده كرده اند ، ثبت نام ها اغلب از 50 ثبت نام كننده تا بيش از 300 ثبت نام كننده و 60 ثبت نام كننده متغير است. درصد يا ميزان حضور را مي توان با محتواي آموزشي و موضوعات مورد علاقه به دست آورد. وب سايت هاي بيمه با چشم ، كارگزار يا عمده فروش م effectiveثر هستند ، اما هنگامي كه گروه هايي مانند حمل و نقل ، ساخت و ساز ، مزايا / مراقبت هاي بهداشتي و غيره را مورد هدف قرار مي دهيد مثرتر هستند.

وبينارها به نشان دادن مهارت ها ، نشان دادن مهارت هاي رهبري و افزايش مكالمات فروش بيمه با شركا و مشاوران كمك مي كند. نمايندگان و كارگزاران موضوعات و سخنرانان را از كجا پيدا مي كنند؟ از متخصصان داخلي ، شركاي خارجي ، شركاي حمل و نقل ، مشاوران ، CPA ها ، مشاوران مالياتي و مشاوران صنعت براي ايجاد يك سري وبينارهاي معتبر و مورد احترام استفاده كنيد. و براي اطمينان از بهترين نتايج ، سازمان بيمه مي تواند از يك تيم بازاريابي داخلي استفاده كند يا پروژه را در زمينه بازاريابي ارائه دهد.

نرم افزار بازاريابي براي سري وبينار بر اساس بازاريابي ايميلي و بازاريابي رسانه هاي اجتماعي است. هر دو مي توانند با انتقال هماهنگ كنندگان به مجموعه اي از وبينارهاي بيمه اي ، كارآيي خود را اثبات كنند. ابتكارات بازاريابي ايميلي بايد توسط متخصصان بازاريابي ديجيتال انجام شود ، تا اطمينان حاصل شود كه آژانس ها و كارگزاران به CAN-SPAM و شيوه هاي بازاريابي ايميلي انتخاب شده پايبند هستند. كمپين بازاريابي ايميلي به اندازه ليست بازاريابي ايميلي خوب است. آژانس ها و كارگزاراني كه پيش بيني كامل و ليست ايميل مشتريان را ندارند ، بايد بلافاصله روي راه اندازي آن كار كنند و اگر از نحوه انجام اين كار مطمئن نيستند ، بايد با توجه به اين موضوع مهم ، از راهنمايي هاي خارجي استفاده كنند. يك ليست هدف با كيفيت بالا نه تنها پايه و اساس بازاريابي بيمه ديجيتال موثر است ، بلكه يك دارايي ديجيتالي مهم و ارزشمند براي همه نمايندگي ها و كارگزاران است!

بازاريابي رسانه هاي اجتماعي اغلب يك منبع اطلاعاتي استفاده نشده براي آژانس ها ، كارگزاران و عمده فروشان است ، زيرا امروزه متداول است كه 50 درصد داوطلبان از لينكدين ، ​​فيس بوك و توييتر تهيه مي شوند ، در حالي كه رسانه هاي اجتماعي امن داراي چشم و تجارت مطمئن هستند. عملكرد. LinkedIn مهمترين پلتفرم رسانه هاي اجتماعي براي كارگزاران عقب و B2B است ، در حالي كه فيس بوك بايد بستري براي كمپين هاي B2C باشد. گفته مي شود ، با بسياري از ابزارهاي عالي و گران قيمت ، اكنون مي توان آن را با تمام سيستم عامل هاي اصلي رسانه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشت. به عنوان مثال ، فرض كنيد يك كارگزار مي خواهد “ACA و احترام به وبينار اينترنت” را اعلام كند. اين پيام را مي توان به راحتي در LinkedIn ، گروه هاي LinkedIn ، فيس بوك و توييتر به طور همزمان ارسال كرد و مي توان براي آنها پست ارسال كرد. امروزه راه حلهاي م effectiveثر زيادي بر اساس ابر براي انجام اين كار وجود دارد.

وبينارها با بازاريابي ايميلي حرفه اي و كمپين هاي رسانه هاي اجتماعي مي توانند پايه و اساس آموزشي هيجان انگيزي را براي نمايندگان و كارگزاران ايجاد كنند كه به دنبال تمايز از بسته هستند. سمينارهاي وب مي تواند مشتريان بالقوه يا هر دو را مورد هدف قرار دهد تا به شما كمك كند تا چشم پشت و كارگزار را حفظ كرده و روابط “ديجيتالي” خود را حفظ كنيد. اين وب سايت هاي زنده را مي توان ضبط كرد و به عنوان توليد ويدئو براي افزودن وب سايت هاي بيمه ، كتابخانه هاي منابع و كانال هاي YouTube براي گسترش قابليت هاي هر كارگزار ، كارگزار يا عمده فروش استفاده كرد.

https://hillbilly.ir/يك-برنامه-توسعه-قوي-بيمه-بايد-شامل-مجمو/feed/ 0

انواع وبینار

وبینار در حقیقت یک سمینار آنلاین است که می تواند بصورت زنده یا از پیش ضبط شده برگزار شود.

  • وبینار زنده: همانطور که از نامش پیداست، بصورت زنده و مستقیم پخش می شود. در این وبینارها مخاطب می تواند سوالات خود را مطرح کند و پس از چند دقیقه، پاسخ خود را بشود بنابراین در این نوع وبینار، امکان تعامل بیشتری برقرار می شود.
  • وبینار از پیش ضبط شده: این مورد در حقیقت وبینارهایی ست که قبلا برگزار شده اند و بصورت تکرار در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. بزرگترین عیب این وبینار این است که امکان گفت و گوی زنده و پاسخگویی سریع به سوالات وجود ندارد. این درحالیست که با در نظر گرفتن چندین زمان تکرار، همه ی افرادیکه مایل هستند می توانند ثبت نام کنند و از محتوای سمینار بهره ببرند. نرم افزار ادوب کانکت چیست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.