بك لينك – آنها چيست و چگونه از آنها استفاده كنيم

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

بك لينك – آنها چيست و چگونه از آنها استفاده كنيم

۶ بازديد

بك لينك – آنها چيست و چگونه از آنها استفاده كنيم

يكي از نكاتي كه ما در كتاب انجمن بازاريابي برف ريزه به اشتراك مي گذاريم ، ارزش پيوند دادن به وب سايت ها و وبلاگ ها و نحوه بدست آوردن آنها است. به همين دليل ، در مصاحبه اخير از من س askedال شد ، با نگاهي به گذشته ، من اين تلاش را اتلاف …

بك لينك – آنها چيست و چگونه از آنها استفاده كنيم https://hillbilly.ir/بك-لينك-آنها-چيست-و-چگونه-از-آنها-استفا/ https://hillbilly.ir/بك-لينك-آنها-چيست-و-چگونه-از-آنها-استفا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 17 Oct 2021 23:39:43 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16488

بك لينك – آنها چيست و چگونه از آنها استفاده كنيم

يكي از نكاتي كه ما در كتاب انجمن بازاريابي برف ريزه به اشتراك مي گذاريم ، ارزش پيوند دادن به وب سايت ها و وبلاگ ها و نحوه بدست آوردن آنها است. به همين دليل ، در مصاحبه اخير از من س askedال شد ، با نگاهي به گذشته ، من اين تلاش را اتلاف …

بك لينك – آنها چيست و چگونه از آنها استفاده كنيم

يكي از نكاتي كه ما در كتاب انجمن بازاريابي برف ريزه به اشتراك مي گذاريم ، ارزش پيوند دادن به وب سايت ها و وبلاگ ها و نحوه بدست آوردن آنها است. به همين دليل ، در مصاحبه اخير از من س askedال شد ، با نگاهي به گذشته ، من اين تلاش را اتلاف وقت مي دانم – در واقع ، اين امر منجر به فروش فوري يا افزايش مشتري نمي شود. من مطمئن هستم كه مي توانم مردم را در مورد ارزش اين فعاليت زمانبر زير سوال ببرم در صورتي كه موارد ديگري وجود داشته باشد كه برنامه روزانه را مجبور مي كند. با اين حال ، كار ارزشمندي است كه در برنامه قرار گيرد ، چيزي از دست نمي رود.

ابتدا اجازه دهيد توضيح دهم كه ما در اينجا در مورد چه چيزي صحبت مي كنيم. وقتي سايتي پيوندي را به سايت ديگري منتشر مي كند ، “بك لينك” است. به عنوان مثال ، در وبلاگ مباحث آگاهانه ، ما اغلب مصاحبه هايي با نويسندگان ارسال مي كنيم و وب سايت آنها را براي خوانندگان به اشتراك مي گذاريم ، كه به عنوان “پيوند” براي شخصي كه با آن مصاحبه كرده ايم ، تلقي مي شود. (گاهي اوقات پيوندهاي عقب را پيوندهاي تك يا لينك هاي ورودي نيز مي نامند.)

براي اينكه بك لينك م effectiveثر باشد ، بايد به پيوند متصل شود – اين بدان معناست كه وقتي ماوس كشيده مي شود ، روي بار كليك مي شود و كاربر خود را به سايت مي برد. پيوندهاي پشتيبان بايد در سايت هاي ديگر نيز وجود داشته باشد. هر پيوندي در وب سايت شما كه كاربر را به صفحه ديگري در همان وب سايت هدايت كند ، لينك ورودي ناميده مي شود و هيچ ارتباطي با بك لينك ندارد.

هنگامي كه يك كارآفرين آماده است تا كارهاي خود را در اينترنت به نمايش بگذارد ، اولين فكر اين است كه چگونه مي توان يك وب سايت را دنبال كرد. شركت ها بايد تصميم بگيرند كه آدرس وب سايت را بخرند ، از YouTube يا فيس بوك استفاده كنند يا بر استفاده از قالب وبلاگ تمركز كنند. شايد تصميم بگيرد از واسطه ديگري استفاده كند. از هر رسانه اي كه يك شركت استفاده مي كند ، به فكر و هفته ها كار نياز است تا در اولين نسخه به درستي كار كند. هر يك از اين رسانه ها داراي URL منحصر به فردي هستند كه مي توان از آنها براي ايجاد بك لينك استفاده كرد.

هنگامي كه سايت براي دسترسي عمومي در دسترس قرار گرفت ، صاحبان مشاغل ممكن است نظرات خود را در تماس مستقيم ارسال كرده و آن را در رسانه هاي اجتماعي اعلام كنند يا آنها را در امضاي ايميل خود قرار دهند ، اما به طور كلي – هيچ كس از آن اطلاع ندارد. همچنين هيچ موتور جستجو وجود ندارد كه از برنامه هاي قانع كننده براي تعيين مكان قرار دادن وب سايت شما در رتبه بندي خود استفاده كند. و باور كنيد ، شما مي خواهيد در آن نردبان باشيد. اين چنين عمل مي كند: اگر شخصي با استفاده از كلمات كليدي مربوط به كسب و كار شما جستجو مي كند ، مي خواهيد وب سايت شما در نتايج جستجو ظاهر شود. با گذشت زمان ، وب سايت شما از نردبان بالا مي رود تا در ميان اولين پيشنهادات در صفحه اول نتايج جستجو قرار گيرد ، نه در انتهاي صفحه آخر – كه ممكن است شامل آن نباشد.

نحوه جلب توجه موتورهاي جستجو و باعث مي شود آنها شما را به عنوان يك سايت مرتبط ببينند ، مي تواند به روش هاي مختلفي از جمله بك لينك انجام شود. هدف اين است كه اين نشاني اينترنتي را تا آنجا كه امكان دارد منتشر كنيد. اگرچه اين رويداد زمان بر است ، اما صاحبان مشاغل مي توانند زمان خود را صرف اين پروژه كنند. در ابتدا ، آنها ممكن است دو ساعت در يك روز خاص از هفته فقط براي اين كار برنامه ريزي كنند. با گذشت زمان ، آنها ممكن است فقط نيم ساعت در هفته وقت بگذارند. گاهي اوقات آنها مي توانند يك هفته يا حتي دو يا حتي يك ماه دوام بياورند. با اين حال ، امكان بك لينك ها را نبايد ناديده گرفت.

من اغلب مي توانم منابعي مانند فهرست مشاغل كوچك براي منطقه خود ، يا مكاني براي ارسال يك بيانيه مطبوعاتي ، يا نمايه اي كه در آن مي توانم اطلاعات بيشتري را پر كنم ، يا به عنوان يك منبع توصيه شده در وبلاگ ، و در صورت احساس كه همه اينها همه زمان بندي خوبي دارند ، برنامه من آنقدر سنگين است كه نمي توانم فوراً با هيچ يك از اين موارد كنار بيايم. در اين مورد ، من فايده اي را در دفتر دارم كه بتوانم آن منبع را علامت گذاري كنم. وقتي برنامه اجازه چنين رويدادي را مي دهد ، مي توانم به پرونده برگردم و احساس نكنم لحظه ديگري را از دست داده ام.

https://hillbilly.ir/بك-لينك-آنها-چيست-و-چگونه-از-آنها-استفا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.