فروش دندانپزشكي – يك استراتژي خلاقانه براي بيماران بيشتر
در اينجا چند استراتژي بازاريابي غيرمعمول اما بسيار خلاقانه وجود دارد كه مي توانيد در مطب دندانپزشكي خود از آنها استفاده كنيد: 1. يك برنامه ارجاع را شروع كنيد – اين اولين استراتژي است و بايد باشد كه عمدتاً در خدمات مرتبط با سلامت استفاده مي شود زيرا اعتقاد بر اين است كه 92٪ از …
فروش دندانپزشكي – يك استراتژي خلاقانه براي بيماران بيشتر https://hillbilly.ir/فروش-دندانپزشكي-يك-استراتژي-خلاقانه-ب/ https://hillbilly.ir/فروش-دندانپزشكي-يك-استراتژي-خلاقانه-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 31 Oct 2021 22:03:38 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17262
فروش دندانپزشكي – يك استراتژي خلاقانه براي بيماران بيشتر
در اينجا چند استراتژي بازاريابي غيرمعمول اما بسيار خلاقانه وجود دارد كه مي توانيد در مطب دندانپزشكي خود از آنها استفاده كنيد: 1. يك برنامه ارجاع را شروع كنيد – اين اولين استراتژي است و بايد باشد كه عمدتاً در خدمات مرتبط با سلامت استفاده مي شود زيرا اعتقاد بر اين است كه 92٪ از …
فروش دندانپزشكي – يك استراتژي خلاقانه براي بيماران بيشتر
در اينجا چند استراتژي بازاريابي غيرمعمول اما بسيار خلاقانه وجود دارد كه مي توانيد در مطب دندانپزشكي خود از آنها استفاده كنيد:
1. يك برنامه ارجاع را شروع كنيد – اين اولين استراتژي است و بايد باشد كه عمدتاً در خدمات مرتبط با سلامت استفاده مي شود زيرا اعتقاد بر اين است كه 92٪ از مردم بيش از هر شكل ديگري از بازاريابي به توصيه هاي شخصي اعتماد دارند. اين ساده و در عين حال قدرتمند است و مي تواند تا حد زيادي باعث افزايش نسل بيماران جديد در مراقبت از دندان شما شود. من چند ايده براي راه اندازي اين برنامه فهرست كرده ام:
-
برنامه وفاداري بيمار پيشرفته – اين برنامه به شما امكان مي دهد آدرس ايميل و شماره تلفن را براي استراتژي هاي بازاريابي آينده مانند بازاريابي ايميلي، كمپين هاي رسانه هاي اجتماعي يا بازاريابي تلفن همراه جمع آوري كنيد. همچنين به بيماران شما اين امكان را مي دهد كه بدانند از شركت آنها قدرداني مي كنيد.
-
پيشبرد برنامه بررسي بيمار – اين برنامه براي افزايش شهرت آنلاين شما طراحي شده است. ميتوانيد كارتهايي را بين بيماران توزيع كنيد تا بتوانند ايدههاي خود را در سايتهاي شبكههاي اجتماعي يا سايتهاي ديگر مانند yelp، صفحه شركت Google يا در وبسايت خود پست كنند تا بتوانند پاداش او را مطالبه كنند.
-
درخواست معرفي بيمار
در اينجا يك راهنماي 3 مرحله اي براي چگونگي درخواست آسان ارجاع آورده شده است:
سوالات انتخابي – فقط آنچه را كه مي دانيد و دوست داريد بپرسيد، به عنوان مثال از يك بيمار طولاني مدت كه رابطه خوبي با شما داشته است.
وقتي يك بيمار تجربه خوبي دارد – وقتي به او ميگوييد كه يك بيمار تجربه خوبي دارد، ميتوانيد به روشي غير اجباري به او بگوييد: «خيلي خوب است كه ميشنوم تجربه خوبي داشتهايد. دوستانتان. يا خانواده به شما مي گويند كه تجربه بدي داشته اند، بنابراين مي توانيد آنها را به اينجا بفرستيد.”
از يك اسكريپت استفاده كنيد – از پاسخ شما متشكرم! من به تيم خود بسيار افتخار مي كنم و بخشي از هدف ما ارائه يك تجربه عالي براي بيماراني مانند شماست كه از كاري كه ما انجام مي دهيم قدرداني مي كنند. مي دانيم كه همه افراد چنين تجربه خوبي از دندانپزشك خود ندارند. اگر خانواده يا دوستاني داريد كه ممكن است از تجربه شما لذت ببرند، ما دوست داريم آنها را به ما توصيه كنيم.
2. محصول يا خدمات خود را به چالش بكشيد – خدمات شما چه مسائلي را حل كرده است؟ با شرح خدماتي كه ارائه ميدهيد پيش نرويد. در عوض، محصول خود را محور قرار دهيد و با آن چالش ايجاد كنيد. به عنوان مثال، ميتوانيد سؤالات مرتبط با دندانپزشك خود را بپرسيد يا حتي بهتر است يك مسابقه در مورد آنچه كه فكر ميكنند به دنبال رعايت بهداشت است، انجام دهيد. آنها را مجبور مي كند كه درگير شوند و شركت شما منحصر به فرد و درجه يك خواهد بود.
3. از هشتگ هاي محبوب در شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد – استفاده از هشتگ هاي محبوب مانند #FlashbackFriday يا #ThrowbackThursday مي تواند تعداد بازديدهايي را كه براي كسب و كار شما مي خواهيد به خصوص آنهايي كه در دسته هزاره هستند افزايش دهد. همچنين ميتوانيد از آن براي هدف قرار دادن افرادي استفاده كنيد كه به دنبال موضوع يا خدمات خاصي هستند كه شما هرگز در مورد آن نميدانستيد، زيرا ميتواند منبعي عالي در مورد اينكه چگونه ميتوانيد بيماران جديد را وادار به مشاهده خدمات كنيد.
ايده هاي بيشتر براي بازاريابي دندانپزشكي
با توجه به مغازه دندانپزشكي هيچ كمبودي در راه هاي خوب براي شروع وجود ندارد. در اينجا چند نكته براي فروش مطب دندانپزشكي شما آورده شده است. نگاهي بيندازيد و ببينيد چه چيزي براي تمرين شما مناسب است.
با SEO محلي شويد
هنگامي كه مردم در منطقه مورد نظر شما شروع به جستجوي آنلاين دندانپزشك مي كنند، آيا شما ظاهر مي شويد؟ سادهترين راه براي بررسي اين است كه تلفن خود را برداريد، وارد «دندانپزشك نزديك من» شويد و ببينيد چه اتفاقي ميافتد. اگر در راس گروه نباشيد، بيماران و رهبري جديد را از دست خواهيد داد.
هدف يك تلاش بازاريابي دندانپزشكي رتبه بندي در جستجوهاي محلي است، مانند تايپ كردن “Donista در نزديكي من” و توسط افراد در بازار هدف شما يافت مي شود.
از بيماران موجود استفاده كنيد
علاوه بر پيشنهادات بالا، كار با آنچه دندانپزشك شما از قبل دارد، مانند يك بيمار موجود، محل خوبي براي شروع است. مثالهايي در ايده شماره اول در مورد ايجاد يك برنامه وفاداري بيمار صحبت كردند. اين نه تنها از بيماران موجود بهره ميبرد، بلكه شركت خوبي است كه ميتواند (و ميكند) ارجاعها را به مطب شما وارد كند.
بازاريابي دندانپزشكي: اين علم موشكي نيست
دندانپزشكي مي تواند مانند علم موشك باشد، اما در غير اين صورت، استفاده از كمي خلاقيت و آشنايي مي تواند راهگشا باشد. فكر كردن به اينكه چگونه بيماران را خوشحال كنيم، يكي از راههاي بهرهمندي بيشتر از آنهاست!
در شبكه هاي اجتماعي يا نه در شبكه هاي اجتماعي
اگر ميخواهيد از شبكههاي اجتماعي براي فروش مطب دندانپزشكي خود استفاده كنيد، پيشنهاد ميكنم كمي در مورد آن فكر كنيد.
رسانه هاي اجتماعي يك ابزار بازاريابي دندانپزشكي عالي هستند نياز به زمان، تلاش و قضاوت دارد. تلاش مداوم و محتواي با كيفيت براي رسانه هاي اجتماعي براي كار در بازاريابي دندانپزشكي ضروري است. اگر شما يا كارمندانتان وقت نداريد كه كارتان را به روش درست در رسانه هاي اجتماعي بفروشيد، ممكن است ايده خوبي باشد كه به گزينه هاي ديگر نگاه كنيد. گزينه هاي ديگر براي جذب كاربران رسانه هاي اجتماعي، استخدام يك آژانس، آموزش فردي در دفتر خود براي انجام اين كار يا استفاده از تبليغات پولي براي دسترسي به كاربران رسانه هاي اجتماعي است.
راه ديگري براي استفاده از رسانه هاي اجتماعي
علاوه بر اين، هنگامي كه از تبليغات پولي براي هدف قرار دادن بيماران جديد در مطب خود استفاده مي كنيد، مطمئن شويد كه فقط بيماران منطقه خود را هدف قرار مي دهيد. اگر در شهر نيويورك هستيد، نمي خواهيد با مردم لس آنجلس تجارت كنيد، درست است؟ اين يك اشتباه آسان و پرهزينه است.
مسابقه داشته باش و برو
استفاده از رقابت يك راه عالي براي بهبود عملكرد دندانپزشكي شما است. همه به دندان هاي سفيد نياز دارند، درست است؟ به عنوان مثال، مسواك زدن مادام العمر (يا هر چيزي كه مي خواهيد ارائه دهيد) پاداش هاي بزرگي را ايجاد مي كند.
وقتي جايزه شما چيزي است كه همه دوست دارند، براي شركت در مسابقه خود مشكلي نخواهيد داشت. رقابت ديجيتالي مي تواند سهم بازار شما را تا چند سكه افزايش دهد. افزودن فعاليتهاي جايزه براي افزايش شانس برنده شدن يك شركتكننده، راه ديگري براي پيشبرد رقابت شماست.
1001 روش براي فروش مطب دندانپزشكي شما وجود دارد. بيشتر آنها را خودتان مي توانيد انجام دهيد. گاهي اوقات، در وهله اول، بهتر است يك متخصص استخدام كنيد تا اين كار را به درستي انجام دهد. در كادر زير مي توانيد در مورد استخدام كارشناس فروش دندانپزشكي اطلاعات بيشتري كسب كنيد.
https://hillbilly.ir/فروش-دندانپزشكي-يك-استراتژي-خلاقانه-ب/feed/ 0