هنر جنگ سان تزو – حركت و زمان در استراتژي

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

هنر جنگ سان تزو – حركت و زمان در استراتژي

۵ بازديد

هنر جنگ سان تزو – حركت و زمان در استراتژي

سان تزو از دو تصوير براي تأكيد بر اهميت هر دو جنبه و زمان و مكان استفاده كرد. با سرعت، حتي آبي كه شكل سختي ندارد مي‌تواند سنگ‌هاي بزرگ را هل دهد و در زمان مناسب، عقاب بدون تلاش زياد توانست بدن طعمه را قطع كند. همانطور كه در زير مشاهده مي كنيد، يا فصل …

هنر جنگ سان تزو – حركت و زمان در استراتژي https://hillbilly.ir/هنر-جنگ-سان-تزو-حركت-و-زمان-در-استراتژي/ https://hillbilly.ir/هنر-جنگ-سان-تزو-حركت-و-زمان-در-استراتژي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 11 Nov 2021 20:11:28 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17825

هنر جنگ سان تزو – حركت و زمان در استراتژي

سان تزو از دو تصوير براي تأكيد بر اهميت هر دو جنبه و زمان و مكان استفاده كرد. با سرعت، حتي آبي كه شكل سختي ندارد مي‌تواند سنگ‌هاي بزرگ را هل دهد و در زمان مناسب، عقاب بدون تلاش زياد توانست بدن طعمه را قطع كند. همانطور كه در زير مشاهده مي كنيد، يا فصل …

هنر جنگ سان تزو – حركت و زمان در استراتژي

سان تزو از دو تصوير براي تأكيد بر اهميت هر دو جنبه و زمان و مكان استفاده كرد. با سرعت، حتي آبي كه شكل سختي ندارد مي‌تواند سنگ‌هاي بزرگ را هل دهد و در زمان مناسب، عقاب بدون تلاش زياد توانست بدن طعمه را قطع كند. همانطور كه در زير مشاهده مي كنيد، يا فصل پنجم هنر جنگ سان تزو.

وقتي آب جوشان سنگي را پرتاب مي كند، به دليل نيروي سرعت آن است. وقتي ضربات قوي عقاب به بدن شكارش مي زند، به خاطر زمان ضربت است. بنابراين قدرت و قدرت جنگنده قوي و شديد و زمان رويارويي مشخص و سريع است.

واهانا

بنابراين كجا و چگونه مي توانيم از شتاب در تجارت استفاده كنيم؟ يكي از زمينه هايي كه مي توانيم از شتاب استفاده كنيم، تبليغات است. وقتي وارد يك بازار جديد مي شويد، اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه كمپين خود را به درستي قرار دهيد. كمپين بازاريابي شما بايد زمان بسازد، ارتباط منظم و مداومي از محصولات و برند شما با مشتريان جديد داشته باشد. تكرار به مشتريان كمك مي كند تا برند و محصولات شما را بهتر به خاطر بسپارند. راهي كه مشتريان محصول و نام تجاري شما را به خاطر مي آورند با لوگوها، جينگل ها، شعارها و موارد ديگر است. بسياري از مشتريان ذهن را براي يادگيري و گرفتن چيزها ترجيح مي دهند. لوگو افراد بيشتري را براي يادگيري جذب مي كند، صداي جينگ و شعار باعث جذب افراد بيشتري مي شود كه بيشتر گوش مي دهند. به همين دليل است كه اكثر كمپين هاي بازاريابي دو تا دارند. به عنوان مثال، NIKE داراي “JUST DO IT” است، HSBC داراي “بانك محلي جهان” و بسياري موارد ديگر است.

بنابراين، تكرارپذيري باعث ايجاد انگيزه براي پيشرفت شما در بازارهاي جديد مي شود. با اين زمان، مي توانيد به خود اجازه دهيد در معرض بازارهاي جديد قرار بگيريد و مشترياني كه در حال حاضر از آنچه در حال حاضر در بازار ارائه مي شود نااميد شده اند، آماده هستند تا محصول يا خدمات شما را امتحان كنند. در اينجا توجه داشته باشيد كه بايد در مورد رقباي شاغل در بازار جديدي كه ارائه مي كنيد تحقيق كنيد. شما بايد بدانيد كه آيا واقعاً يك بازار جديد ارائه مي دهيد يا خير. اگر شما همان محصول يا فرآيند فروش و محصول مشابهي داريد، بعيد است كه بتوانيد سهم بازاري را كه در وهله اول از رقباي خود گرفته ايد، حفظ كنيد.

زمان

پس زمان بندي چطور؟ آيا زمان در تجارت مهم است؟ در مقاله‌اي كه در بيزينس تايمز، سنگاپور (23 فوريه 2005) يافت شد، بسياري از رستوران‌هاي خاص بايد بلافاصله پس از باز شدن بسته شوند. بخشي از دليل اين امر ممكن است زمان ضعيف باز كردن رستوران باشد. اكثر آنها در دوران سخت اقتصادي باز بودند. بنابراين مي بينيد كه روزهاي بد مي توانند كشنده باشند، اما روزهاي خوب مي توانند موفقيت آميز باشند. ما در سرمايه‌گذاري ديده‌ايم، اگر بتوانيم زمان خريد و فروش سهام را به درستي تعيين كنيم، بيشترين بازدهي را خواهيم داشت، اما سخت است. در تجارت، زمان ورود به يك بازار جديد نيز مهم است، به عنوان مثال، زماني كه وارد يك بازار جديد مي شويد، زماني كه سليقه آنها يا زمان بد اقتصادي ممكن است مشتري نباشد، مي توانيد فروش زيادي براي حمايت از كسب و كار خود داشته باشيد.

اما در اينجا بايد توجه داشت كه اكنون زمان خوب و بد براي تصميم گيري تجاري است. شرايط بد اقتصادي حتي زماني كه باعث تورم مي شود نيز به معناي هزينه توسعه است. SEMBAWANG MUSIC، يك شركت ثبت شده در سنگاپور، شعبه هاي خود را در طول بحران مالي گسترش داد زيرا در همان زمان، شش مكان مورد نظر آنها ارزان بود و واحد پول سنگاپور ثابت بود، زيرا ارز منطقه اي سقوط كرد و به آنها اجازه واردات كالا را مي داد. . سي دي هاي موسيقي با قيمت مناسب. (ساندي تايمز، 27 مارس 2005، صفحه 19). اگر از منظر متفاوتي مطرح شود، هر بار موافقان و مخالفاني وجود دارد.

پس چگونه مي توانيم زمان مناسب را پيدا كنيم؟ دو جنبه دارد يكي دانش و ديگري تجربه. دانش به ما اين امكان را مي‌دهد كه پتانسيل لحظه‌اي را كه مي‌توانيم آماده بهره‌برداري از آن باشيم، اندازه‌گيري كنيم. امروزه مي توانيم دانش مهمي براي خود به دست آوريم اما اگر بخواهيم زمان را خوب بشناسيم بستگي به تجربه و نگرش دارد. از آنجايي كه زمان بندي مانند پرتاب يك تير است، مي توانيد از جهت باد، قدرت كمان، زاويه شليك و موارد ديگر آگاهي داشته باشيد، اما اگر تمريني كه تير را پرتاب مي كند، به تجربه نياز داريد. همانطور كه عبارت آشناي “تمرين باعث كمال مي شود” هرگز نمي گويد “دانش باعث كمال مي شود”.

https://hillbilly.ir/هنر-جنگ-سان-تزو-حركت-و-زمان-در-استراتژي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.