فروش خودرو و حفظ مشتري – بازگشت به اصول اوليه
ايجاد يك كسب و كار و تبليغاتي كه كار مي كند يك چالش بزرگ براي صاحبان و كارآفرينان كارواش است. مشكل اساسي بسياري از كارواش ها اين است كه آنها هرگز به سطح وفاداري مشتري كه انتظار دارند دست نمي يابند مگر اينكه ابتدا نيازهاي مشتري خود را برآورده كنند. اگر صاحبان لباسشويي بتوانند رفتار …
فروش خودرو و حفظ مشتري – بازگشت به اصول اوليه https://hillbilly.ir/فروش-خودرو-و-حفظ-مشتري-بازگشت-به-اصول-ا/ https://hillbilly.ir/فروش-خودرو-و-حفظ-مشتري-بازگشت-به-اصول-ا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 12 Nov 2021 08:15:43 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17849
فروش خودرو و حفظ مشتري – بازگشت به اصول اوليه
ايجاد يك كسب و كار و تبليغاتي كه كار مي كند يك چالش بزرگ براي صاحبان و كارآفرينان كارواش است. مشكل اساسي بسياري از كارواش ها اين است كه آنها هرگز به سطح وفاداري مشتري كه انتظار دارند دست نمي يابند مگر اينكه ابتدا نيازهاي مشتري خود را برآورده كنند. اگر صاحبان لباسشويي بتوانند رفتار …
فروش خودرو و حفظ مشتري – بازگشت به اصول اوليه
ايجاد يك كسب و كار و تبليغاتي كه كار مي كند يك چالش بزرگ براي صاحبان و كارآفرينان كارواش است. مشكل اساسي بسياري از كارواش ها اين است كه آنها هرگز به سطح وفاداري مشتري كه انتظار دارند دست نمي يابند مگر اينكه ابتدا نيازهاي مشتري خود را برآورده كنند. اگر صاحبان لباسشويي بتوانند رفتار مشتري را شناسايي كنند، مكان بهتري براي هدف قرار دادن محصولات و خدمات به آنها خواهد بود. رفتار مشتري بر نيازهاي افراد، گروه ها و سازمان ها متمركز است.
درك اهميت نيازهاي انسان در رفتار مصرف كننده مهم است، زيرا در مورد بازاريابي است. ارضاي نياز. سلسله مراتب نيازهاي مازلو در كلاس هاي روانشناسي در سراسر جهان تدريس مي شود و اين تئوري اساسي ترين نيازهاي انسان را تعريف مي كند كه براي تجربه احساسات بالاتر مانند موفقيت، احترام و عزت نفس بايد برآورده شوند. در پايين ترين سطح اين سطح نيازهاي اساسي مانند غذا، هوا، آب، گرما و نيازهاي زندگي بايد برآورده شود. شما نمي توانيد به يك سطح بالاتر برويد مگر اينكه نيازهاي اساسي خود را برآورده كنيد.
مشتريان همچنين نيازهاي خاص مختلفي دارند كه بايد در نظر گرفته شوند. براي درك رفتار مشتري، درك چگونگي ارتباط آن شخص با پيام تجاري شما است.
فرض كنيد كه هر مشتري تحت تأثير فرهنگ و زبان، نگرش آنها نسبت به لباسشويي، توانايي آنها در يادگيري از طريق آموزش (آموزش مشتري) و درك آنها از مكان لباسشويي قرار مي گيرد. قبل از اينكه مشتريان بتوانند تصميم گيري در مورد خريد، انتخاب مكان، انتخاب برند و ساير انتخاب هايي كه مشتريان بايد انجام دهند، بايد كارهاي زيادي انجام شود.
نيازهاي مشتري
در ابتدايي ترين سطح، يك اپراتور كارواش بايد قبل از اينكه بتواند به ايجاد وفاداري مشتري فكر كند، نيازهاي مشتريان خود را برطرف كند.
فرآيند تصميم گيري براي مشتري در كارواش اين است كه ابتدا مشخص كند از كدام مركز لباسشويي استفاده مي كند و سپس گزينه هاي موجود را با تعدادي از شرايط ديگر مقايسه مي كند.
نياز اوليه 1: كيفيت
اينجاست كه به حقيقت در تبليغات مي رسد. شما بايد پايه و اساس واقعي را براي مشتري فراهم كنيد تا ماشين خود را به درستي بشوييد. اگر نمي توانيد ماشين خود را با آب و صابون تميز كنيد، به عنوان شركت مراقبت از ماشين خود موفق نيستيد. براي صاحبان لباسشويي جاي تعجب نيست كه مردم ديگر از لباسشويي خود استفاده نخواهند كرد مگر اينكه ماشين هايشان را تميز كنند. جنبه دوم كيفيت زماني است كه مشتري تجهيزات را بدون مشكل دريافت كند. اگر تجهيزات لباسشويي آسيب ببيند يا آسيب ببيند، بر روي استفاده مشتريان از خانه شما تأثير مي گذارد.
نيازهاي اساسي 2: ظاهر
اكثر مشتريان لباسشويي تميزي را يكي از بزرگترين دلايل شستشوي ماشين مي دانند. در جاهايي كه ديوارهاي كثيف وجود دارد، علائم جهتنماي پاپآپ و برگردانهاي مبهم باعث كاهش حفظ مشتري ميشوند.
نياز اصلي 3: امنيت
مشترياني كه از كارواش همسايه بازديد مي كنند، هنگام استفاده از كارواش، ايمني خود را در نظر مي گيرند. مكان هايي با نور بد و پاركينگ زياد مشتريان را از خود دور مي كند و از بازگشت آنها جلوگيري مي كند مگر اينكه هنگام استفاده از فضاي لباسشويي احساس امنيت كنند.
نيازهاي اساسي 4: ارزش
براي ايجاد مشتريان وفادار، صاحبان كارواش بايد براي خدماتي كه ارائه مي دهند ارزش ايجاد كنند. ارزش توسط هر مشتري به روشي متفاوت ديده مي شود و به عنوان صاحب دعوت بايد جمعيت خود را ارزيابي كنيد تا ببينيد چه چيزي براي آنها مهم است.
نمونه هايي از پيشنهادات:
از محيط زيست محافظت كنيد – كارواش هايي كه بر مديريت زيست محيطي، حفظ آب، صرفه جويي در انرژي، مواد شيميايي پايدار و ترويج آن تمركز دارند، براي جمعيتي گسترده ارزش ايجاد مي كنند.
پشتيباني خيريه – صاحبان لباسشويي اين فرصت را دارند تا با حمايت از سازمان ها و خيريه هاي محلي با جامعه محلي خود درگير شوند. كسب و كار كارواش فرصت بسيار خوبي براي شناخته شدن به عنوان يك شركت خشكشويي مبتني بر جامعه در شهر دارد.
باشگاه كارواش – با استفاده از سيستم كارت وفاداري، كارآفرينان مي توانند با تشويق و ترويج مشتريان، دليلي براي خريد از يك برنامه وفاداري ارائه دهند. مشتريان توسط خرده فروشان جعبه بزرگ آموزش ديده اند تا مشترياني با كارت باشند و كار استفاده از برنامه كارت وفاداري در بازار محلي آنها بسيار رقابتي است.
گارانتي باران – بسياري از خدمات كامل خشكشويي و لباسشويي، دوش باراني را ارائه ميكنند كه به مشتريان در هنگام خريد لباسها آگاهي و محافظت ميكند.
خدمات خشكشويي نامحدود – برنامه هايي كه امكان دعوت نامحدود را در ازاي پرداخت ماهانه يا اشتراك سالانه مي دهند، در برخي بازارها بسيار موفق بوده اند.
تضمين قيمت پايين – انفجار بزرگي در تعداد خشكشويي هاي گران قيمت در سراسر كشور رخ داده است. اين مدل براي همه مالكان يا همه بازارها كار نمي كند، اما روند رو به رشد ارزش تماشاي دارد. برخي از بازارها سود اندكي دارند و برخي ديگر با مخارج با حاشيه هاي پايين دست و پنجه نرم مي كنند.
خدمات مشتري برتر – داشتن يك سرويس عالي براي مدت طولاني يكي از بهترين مناطق خريد براي شستشوي كامل دستي بوده است. هر زمان كه كارمنداني در محل داشته باشيد، زمان خوبي براي ارائه خدمات عالي به مشتريان خواهيد داشت.
وفاداري مشتري
وفاداري مشتري چيزي است كه يك شركت مي تواند با برآوردن نيازهاي مشتري به عنوان يك مشتري به آن دست يابد. اگر بتوانيد نيازهاي اساسي را برآورده كنيد، براي خدمات خود ارزش قائل شويد و در ارائه خدمات خود ثابت قدم بمانيد، مشتريان شما مشتريان ثابت باقي خواهند ماند.
موفقيت چگونه به نظر مي رسد؟
براي جذب بيشترين مشتري، بايد روي بازگشت به اصول اوليه تمركز كنيد. هنگامي كه تميز كردن ماشين تميز، ايمن و با كيفيتي داريد كه بيانيه ارزشمندي را به مشتريان ارائه مي دهد، مي توانيد بر ارتقاء ارزش افزوده براي مشتريان خود تمركز كنيد.
تفاوت بين يك كسب و كار توسعه موفق و يك كسب و كار ناموفق اين است كه در دراز مدت مشتريان شما كارهايي را كه براي آنها انجام داده ايد به خاطر خواهند آورد. بسياري از شركتهاي كارواش فكر ميكنند كه كاهش قيمتها و ارائه تخفيفهاي بزرگ باعث جذب مشتريان جديد ميشود. وقتي ميخواهيد مشتريان جديدي اضافه كنيد، تخفيفها بسيار تاثيرگذار هستند، زيرا تخفيفها موقتي هستند و كاهش طولانيمدت قيمت به نتيجه آسيب ميزند. تا زماني كه نيازهاي اساسي مشتريان خود را برآورده كنيد، تبليغات مؤثر به مشتريان و جامعه شما انگيزه مي دهد به گونه اي كه باعث مي شود آنها از شما و شركت شما قدرداني كنند. يك شركت كارواش موفق در جامعه خود به عنوان “آسان شستشو” شناخته نمي شود. لباسشويي موفق در شهر به عنوان «كار خيريه»، «لندشويي»، «لندشويي رانندگي ماشينهاي خندهدار به رژههاي محلي»، «شستشوي سريع»، «شستشوي مناسب» يا ميتوانيم شناخته ميشود. اميدوارم حداقل لباسشويي به عنوان “لباسشويي كه ماشين من را تميز مي كند” شناخته شود. اينها اظهارات ارزشمندي هستند كه ما بايد در جوامع خود و با مشترياني كه با آنها سروكار داريم براي آنها تلاش كنيم.
https://hillbilly.ir/فروش-خودرو-و-حفظ-مشتري-بازگشت-به-اصول-ا/feed/ 0