چگونه فيس بوك در كمپين تبليغاتي آنلاين شما دخالت مي كند

به برترين پايگاه خبري سئو جهان خوش آمديد.

چگونه فيس بوك در كمپين تبليغاتي آنلاين شما دخالت مي كند

۱۱ بازديد

چگونه فيس بوك در كمپين تبليغاتي آنلاين شما دخالت مي كند

فيس بوك. همه بچه هاي سرگرم كننده اين كار را مي كنند. آيا تو؟ براي تبليغ‌كنندگان، عبور از بازارها دشوار است. تعداد زيادي از مردم در يك مكان در يك زمان. فروشنده چنين چيزي را مي بيند و به نظر مي رسد روياي او به حقيقت مي پيوندد. آن نماي بيروني براق و براق را …

چگونه فيس بوك در كمپين تبليغاتي آنلاين شما دخالت مي كند https://hillbilly.ir/چگونه-فيس-بوك-در-كمپين-تبليغاتي-آنلاين/ https://hillbilly.ir/چگونه-فيس-بوك-در-كمپين-تبليغاتي-آنلاين/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 22 Nov 2021 21:51:33 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18390

چگونه فيس بوك در كمپين تبليغاتي آنلاين شما دخالت مي كند

فيس بوك. همه بچه هاي سرگرم كننده اين كار را مي كنند. آيا تو؟ براي تبليغ‌كنندگان، عبور از بازارها دشوار است. تعداد زيادي از مردم در يك مكان در يك زمان. فروشنده چنين چيزي را مي بيند و به نظر مي رسد روياي او به حقيقت مي پيوندد. آن نماي بيروني براق و براق را …

چگونه فيس بوك در كمپين تبليغاتي آنلاين شما دخالت مي كند

فيس بوك. همه بچه هاي سرگرم كننده اين كار را مي كنند. آيا تو؟

براي تبليغ‌كنندگان، عبور از بازارها دشوار است. تعداد زيادي از مردم در يك مكان در يك زمان. فروشنده چنين چيزي را مي بيند و به نظر مي رسد روياي او به حقيقت مي پيوندد. آن نماي بيروني براق و براق را دارد كه به نظر مي‌رسد مي‌گويد: پيش ما بيا. ما داريم عدد.

اعداد در كمپين هاي بازاريابي مهم هستند. شما نمي توانيد آنچه را كه نمي توانيد اندازه گيري كنيد مديريت كنيد. با اين حال، در دنياي فيس بوك برخي از اين اعداد آنها را دشوار كرده است. دليل آن اين است كه فيس بوك اخيراً يك پلت فرم تبليغاتي جديد را معرفي كرده است. صحنه اي كه اعداد و ارقامي در آن جمع شده است كه همه با جدا شدن از آن راحت نيستند.

اعداد و جمعيت شناسي جمعيت شناسي به تبليغ كنندگان مي گويد كه مشتريان بالقوه آنها چه كساني و كجا هستند. هنگامي كه ميليون ها كاربر پروفايل هاي شخصي خود را در رسانه هاي اجتماعي ارسال مي كنند، ناگهان تحقيق در مورد جمعيت شناسي بسيار آسان تر از هميشه مي شود.

اما به كاربران شما اطلاع نمي دهد يا به آنها امكان انتخاب كامل پلتفرم ها را نمي دهد و مقاومت زيادي وجود خواهد داشت. در عرض يك ماه مي‌توانيد از «آيا آن را امتحان كرده‌ايد» به «آيا يادتان مي‌آيد چه زماني همه آن را دوست داشتند؟» برويد.

تبليغات آنلاين توسعه آنلاين را تشويق مي كند. همه ما اين را درك مي كنيم و به نوعي، همه آن را پذيرفته ايم. آنقدر كه ديگر به سختي به آن توجه مي شود.

در اينجا يك تست فكري سريع وجود دارد. امروز صبح ايميلت رو چك كردي؟ آيا شما آن را هر روز بررسي مي كنيد؟ اين يك رويه رايج است. آيا مي دانستيد كه تبليغاتي پيرامون پيام شما وجود دارد؟ همه ما مي دانيم كه آنها آنجا هستند. رنگ هاي روشن و زيبا يا نام هاي خلاقانه در متن ضخيم. آنها هميشه در نزديكي … در لبه ديد ما هستند.

حالا يكي يادت هست؟ يادت هست چي فروخت؟

فكر كنم شايد نباشي

امروزه تبليغات آنلاين نمونه اي از فروش است. اگر رنگ خوب يا متن خاصي نظر شما را جلب كرد، فقط مي توانيد روي آن كليك كنيد. اما اين بدان معناست كه حقيقت به همان اندازه كه به جمعيت شناسي وابسته است به احساسات خالص نيز بستگي دارد.

فيس بوك آخرين مورد از مجموعه پلتفرم هايي است كه سعي مي كند دسترسي به تبليغات هدفمند را فراهم كند. آيا اين براي آنها سرگرم كننده نيست؟ ما از اطلاعات شخصي شما براي ارائه تبليغات هدفمند استفاده خواهيم كرد، زيرا ما ملزم به تبليغ هستيم، بنابراين ممكن است مواردي كه به ما داده‌ايد واقعاً دوست داشته باشيد. اوه، و ممكن است اطلاعات شما را به ديگران بفروشيم، تا آنها بتوانند در اين زمان آن را به اشتراك بگذارند.

اما حداقل به ما داده شد آزادي براي دريافت تبليغاتي كه مي خواهيد ببينيد.

صبر كن. تبليغات ما شما ديدن؟

اطلاعات شخصي مورد استفاده براي تعيين پسنديدن و نپسنديدن؟

بيا با آن روبرو شويم. نيازي به تبليغات نيست. و كسي را فريب نمي دهد كه يك پلتفرم تبليغاتي راه اندازي كند و آن را به عنوان چيزي مفيد براي كاربران ادعا كند. و پس از آزار و اذيت از اين پلت فرم، فيس بوك برخي از سياست ها را تغيير داد و پيوستن يا ترك برنامه را آسان تر كرد.

بنابراين در مورد تبليغات آنلاين معمولي در رسانه هاي اجتماعي مانند اين چطور؟ آيا كار مي كند آيا جمعيت شناسي وابستگي تكانه اي را كاهش مي دهد؟ يا آيا كاربران رسانه هاي اجتماعي آنقدر به محتوا علاقه دارند كه تبليغات حتي براي آنها ثبت نام نمي كنند؟

اين مطالعه نشان داد كه گرايش كاربران عادي به سمت اين گزينه دوم است. نرخ كليك در هر نمايش صفحه در فيس بوك (و ساير سايت هاي اجتماعي) بسيار پايين است.

به نظر مي رسد مردم آنقدر درگير جامعه هستند كه حتي نمي توانند تأثيري بگذارند.

آيا اين بدان معناست كه لازم نيست رسانه هاي اجتماعي را در كمپين تبليغات آنلاين خود در نظر بگيريد؟

اصلا. در حالي كه بحث در مورد دوام برنامه هاي وب 2.0 وجود دارد و اگر در آستانه انفجار ديگري باشيم، ربطي به بحث فعلي ندارد.

در كار اجتماعي اينجا و اكنون. ممكن است تبليغات نباشد، اما تبليغات تنها گزينه اي نيست كه در اين شبكه ها دريافت مي كنيد.

انجمن به اين دليل كار مي كند كه كاربران احساس مي كنند علايق آنها در ذهن شماست، نه منافع شما. جامعه همه چيز در مورد روابط است، و اين احتمالا بهترين تبليغاتي است كه مي توانيد به آن اميدوار باشيد.

https://hillbilly.ir/چگونه-فيس-بوك-در-كمپين-تبليغاتي-آنلاين/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.