چگونه هوش مصنوعي روند خريد آنلاين را به ارتفاعات جديدي مي برد

۶ بازديد

چگونه هوش مصنوعي روند خريد آنلاين را به ارتفاعات جديدي مي برد

هوش مصنوعي، نامي كه در دنياي فناوري روز به روز غني تر و محبوب تر مي شود و جهان را با تغييرات تكنولوژيك به حركت در مي آورد. با پوشش دادن كار ما در مورد تغيير ادراك مردم، هوش مصنوعي براي ما در بازي بازاريابي مهم تر است! همه چيز به اين بستگي دارد كه …

چگونه هوش مصنوعي روند خريد آنلاين را به ارتفاعات جديدي مي برد https://hillbilly.ir/چگونه-هوش-مصنوعي-روند-خريد-آنلاين-را-به/ https://hillbilly.ir/چگونه-هوش-مصنوعي-روند-خريد-آنلاين-را-به/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 28 Nov 2021 23:01:29 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18708

چگونه هوش مصنوعي روند خريد آنلاين را به ارتفاعات جديدي مي برد

هوش مصنوعي، نامي كه در دنياي فناوري روز به روز غني تر و محبوب تر مي شود و جهان را با تغييرات تكنولوژيك به حركت در مي آورد. با پوشش دادن كار ما در مورد تغيير ادراك مردم، هوش مصنوعي براي ما در بازي بازاريابي مهم تر است! همه چيز به اين بستگي دارد كه …

چگونه هوش مصنوعي روند خريد آنلاين را به ارتفاعات جديدي مي برد

هوش مصنوعي، نامي كه در دنياي فناوري روز به روز غني تر و محبوب تر مي شود و جهان را با تغييرات تكنولوژيك به حركت در مي آورد. با پوشش دادن كار ما در مورد تغيير ادراك مردم، هوش مصنوعي براي ما در بازي بازاريابي مهم تر است! همه چيز به اين بستگي دارد كه ماشين بتواند كارهايي را كه به مشاركت ما نياز دارند سازماندهي كند و به ما زمان و انرژي بدهد. چيزي كه براي ما اهميت دارد نه تنها سرعت اين ماشين‌ها كه كار را مديريت مي‌كنند، بلكه كارايي آنها نيز هست.

چيزي كه براي ما اهميت دارد نه تنها سرعت اين ماشين‌ها كه كار را مديريت مي‌كنند، بلكه كارايي آنها نيز هست. در كنار مشاركت، رشد تحليلي و تصاعدي عامل اوليه تسهيل كننده فعاليت انسان است. رشد تصاعدي و اتوماسيون هوش مصنوعي براي مقاصد تجاري طراحي شده است و كليدهاي آن وجود دارد.

ديده مي شود كه هوش مصنوعي صنعت خرده فروشي آنلاين را شكل مي دهد. تعجب، چگونه؟ سرعت محاسبات و سادگي گزينه هاي پرداخت، باعث شده است كه هوش مصنوعي و پلتفرم رباتيك بيشتر مورد استفاده قرار گيرند.

فناوري هوشمندي كه تجربه خريد آنلاين را شكل مي دهد

مردم بيشتر با انتخاب هاي خود در ارتباط هستند و زماني كه اين انتخاب ها به صورت اكتشاف و لمس بصري باشد، چيزي فراتر از يك مذاكره است. جستجوي تصوير مدت زيادي است كه وجود داشته است، اما به دليل پيشرفت در هوش مصنوعي و ظهور بازاريابي موبايلي، اكنون توسط خرده فروشان شناخته شده است. محبوبيت اينترنت در كشورهاي مختلف مردم را به پيشرفت تكنولوژي نزديك كرده است. فناوري هوشمند در قالب رسانه هاي اجتماعي به خريداران اين امكان را مي دهد كه لباس ها را با مشاهده 360 درجه از خود در لباس مقايسه كنند و به آنها اجازه مي دهد آن عكس ها را از طريق ايميل و رسانه هاي اجتماعي براي دوستان خود ارسال كنند.

چت بات ها به عنوان يك مشتري تغيير مي كنند و به خوبي طراحي شده اند

فن آوري چت بات ها در بين هزاره ها بسيار محبوب شده است. اهميت و اهميت آن باعث شده است كه از آن در نوآوري هاي رايج فناوري استفاده شود. ظهور تلفن همراه و گزينه آمار باز، مارك هاي تجارت الكترونيك را قادر ساخته است تا يك پلتفرم بسيار رقابتي باشند. برندهايي كه در سال 2017 شكوفا خواهند شد، برندهايي هستند كه از قدرت فناوري جديد براي ايجاد يك تجربه منحصر به فرد براي مشتريان استفاده مي كنند.

تجارت الكترونيك يك زمينه بسيار رقابتي است. در روزهاي آينده، برندها با قدرت فن آوري هاي جديد براي ايجاد تجربيات منحصر به فرد براي مشترياني كه بيشتر به نيازهاي تجارت الكترونيك علاقه مند هستند، شكوفا خواهند شد.

مديريت ارتباط با مشتري

چند سال پيش، تجربه خريد مشتري با فاكتورهاي طولاني‌تر و فناوري بدون دردسر كمتر در پشت سر بود. جمع‌آوري حجم زيادي از داده‌ها كه زماني كه فرد زمان كافي براي برنده شدن در پروژه داشت با نتيجه‌گيري و انجام پيش‌بيني‌هاي آينده از آن مراقبت كند، اكنون كارآمدتر و كارآمدتر است. با كمك هوش مصنوعي، روزهاي بازاريابي تهاجمي و تمركز بر حجم تبليغات راه زيادي را طي خواهد كرد. عصر جديد فروش مي تواند بر كيفيت تمركز كند و تبليغات مرتبط بيشتري را به بازديدكنندگان مناسب در زمان مناسب هدايت كند. اين باعث شده است كه مردم با فناوري هاي نوين در تماس باشند.

طبقه بندي تصاوير با تجزيه و تحليل كامپيوتري

هوش مصنوعي بازي را تغيير مي دهد. هوش مصنوعي با توانايي خود در دسته بندي، ترجمه و بازيابي تصاوير، يافتن مكان هايي كه حتي نام تصوير را نمي دانيد و ساير تغييرات محجوب را آسان مي كند.

با استفاده از فناوري مي توان روش هاي جديد خريد را بهبود بخشيد و سعي كرد با دستگاه هاي جديد و تغييرات تكنولوژيك همگام شود. ثابت شده است كه فناوري براي زندگي همه ضروري است!

https://hillbilly.ir/چگونه-هوش-مصنوعي-روند-خريد-آنلاين-را-به/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.