معاون فني و عملياتي سازمان تاكسيراني تهران توضيحاتي در مورد تجديد تاكسي هاي فرسوده ارائه داد. سيد علي محتشمي پور در مصاحبه با مجله زنده خبري ، وي در مورد تسهيلات بانكي براي نوسازي تاكسي داران فرسوده در تهران گفت: كمك مالي مورد نياز براي تجديد تاكسي هاي فرسوده به پايگاه سمند براي مشعل هاي …
۱۷ هزار تاكسي فرسوده پايتخت در صف وام ۷۰ ميليوني نوسازي https://livemag.ir/2021/01/۱۷-هزار-تاكسي-فرسوده-پايتخت-در-صف-وام-۷۰/ https://livemag.ir/2021/01/۱۷-هزار-تاكسي-فرسوده-پايتخت-در-صف-وام-۷۰/#respond مجله زنده خبري Fri, 15 Jan 2021 01:07:08 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/01/۱۷-هزار-تاكسي-فرسوده-پايتخت-در-صف-وام-۷۰/ معاون فني و عملياتي سازمان تاكسيراني تهران توضيحاتي در مورد تجديد تاكسي هاي فرسوده ارائه داد. سيد علي محتشمي پور در مصاحبه با مجله زنده خبري ، وي در مورد تسهيلات بانكي براي نوسازي تاكسي داران فرسوده در تهران گفت: كمك مالي مورد نياز براي تجديد تاكسي هاي فرسوده به پايگاه سمند براي مشعل هاي …
معاون فني و عملياتي سازمان تاكسيراني تهران توضيحاتي در مورد تجديد تاكسي هاي فرسوده ارائه داد.
سيد علي محتشمي پور در مصاحبه با مجله زنده خبري ، وي در مورد تسهيلات بانكي براي نوسازي تاكسي داران فرسوده در تهران گفت: كمك مالي مورد نياز براي تجديد تاكسي هاي فرسوده به پايگاه سمند براي مشعل هاي گاز 118 ميليون تن است و پژو 405 با دو مشعل 104 ميليون تن است ، مشكلي كه وجود دارد ، به طور جدي از توانايي مالي صاحبان تاكسي فرسوده براي به روزرساني تاكسي ها كاسته است.
وي افزود: اين رويداد همراه با تأثيرات بسيار منفي اپيدمي تاج آلوده بر فعاليت ها ، خدمات و درآمد رانندگان تاكسي در تهران ، عملا روند نوسازي خدمات تاكسي در كشور را مختل كرده است.
محتشامي پور درباره برنامه هاي شهرداري تهران براي كمك به نوسازي تاكسي هاي فرسوده گفت: در حال حاضر آنچه در پيش رو داريم ثبت نام بيش از 17000 مالك تاكسي نوسازي فرسوده است كه در سيستم نوسازي ثبت شده است از نيمه دوم سال 1998. ” و تمام تاكسي هاي مربوطه از مدل 88 به پايين هستند ، كه به دليل جمع شدن بودجه براي درخواست وام توسط متقاضيان ، ثبت نام هاي ثبت شده به تدريج در صف توزيع و پرداخت تسهيلات قرار مي گيرند.
وي افزود: منابع مالي شهرداري تهران براي پرداخت تسهيلات بانكي بسيار محدود است و در عمل تا زماني كه دولت به تعهدات خود در زمينه اختصاص كمك هاي بلاعوض يا كارز الحسنه براي تمديد ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومي عمل نكند ، مراحل پرداخت تدريجي امكانات فعلي از شهرداري تهران ادامه خواهد يافت. ” اين امر منجر به افزايش مجدد برنامه هاي تجديد پذير براساس نرخ بهره پايين مي شود.
مختاضي پور با تاكيد بر اينكه همه جنبه هاي نوسازي ناوگان تاكسي فرسوده روزانه توسط سازمان تاكسي هاي تهران رصد و ارزيابي مي شود ، افزود: در اين راستا پس از ارائه تحليلي از وضعيت درآمد رانندگان تاكسي ، روند ثبت نام و درخواست هاي دريافتي توسط رانندگان تاكسي اين سازمان با موافقت معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران به صندوق كارآفريني اميد از افزايش سقف تسهيلات نوسازي از 50 ميليون تن به 70 ميليون تن مطلع شد. 400 وام 70 ميليون توماني در ماه گذشته بازپرداخت شده است. تا پايان سال با سرعت بيشتري ادامه خواهد داشت.
معاون امور فني و عملياتي رانندگان تاكسي از تهران در خصوص اولويت بازپرداخت وام خاطرنشان كرد: اولويت ارائه و بازپرداخت تسهيلات به متقاضياني است كه در سيستم تمديد با مدل كارمزد پايين ثبت نام كرده اند. تا پايان سال گذشته و مي تواند تفاوت 70 ميليون تسهيلات را پرداخت كند. آنها تا قبل از فاكتور صادر شده توسط ايران ، آنها يك ماشين براي هزينه هاي جايگزين دارند.
محتشامي پور با تأكيد بر اينكه برنامه ما متنوع سازي بسته تسهيلات بانكي براي تجديد تاكسي هاي فرسوده در تهران است ، گفت: از آنجا كه نياز رانندگان تاكسي در اين شهر به تسهيلات بانكي از يك رده نيست و معتقدم با طيف گسترده اي روبرو هستيم از الزامات برنامه ريزي مناسب مطابق با اين الزامات موجب تسريع در نوسازي تاكسي ها مي شود.
وي ادامه داد: در اين زمينه آخرين هماهنگي با سازمان دهياري ها و شهرداري هاي كشور منجر به شناسايي و ابلاغ تسهيلات 50 ميليون توماني با كارمزد 9٪ از طريق پستبانك شده است. ما سعي داريم توزيع اين امكانات را براي رانندگان تاكسي در تهران از هفته آينده آغاز كنيم. خداي ناكرده ، در پايان ماه جاري ، با اخبار اميدوار كننده تري در مورد طيف گسترده تري از تسهيلات بانكي براي به روزرساني تاكسي هاي فرسوده ، اين امر باعث تشويق و افزايش توانايي مالي رانندگان تاكسي در تهران مي شود. بودن.
انتهاي پيام